شوالیه آواز ایران در راه اردبیل

جام جم نوا: شهرام ناظری به همراه گروه فردوسی به اردبیل سفر خواهد کرد و در روزهای 9 و 10 مرداد ماه در سالن رضازاده این شهر به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۶۹۹۹۵۳
شوالیه آواز ایران  در راه اردبیل

این کنسرت شامل اجرای قطعاتی از شاهنامه فردوسی و جنون عشق از اشعار مولانا که از آثار جدید استاد و گروه فردوسی است و همچنین قطعه های خاطره انگیز است.
بخش اول کنسرت با عنوان «درفش کاویان» بر اساس شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی شامل قطعات «آوا بر اساس هوره و مور»، «پادشاهی ضحاک و تولد فریدون»، «ضحاک در جستجوی فریدون» ، «کاوه آهنگر» و «درفش کاویان» و «زوال ضحاک» ساخته فرید الهامی و تدوین شهرام ناظری بر اساس مقام های موسیقی کردی است. بخش دوم برنامه شهرام ناظری به همراه گروه فردوسی با ترکیبی متفاوت از بخش اول به اجرای چند قطعه قدیمی خواهد پرداخت.
اعضای گروه فردوسی در این اجرا فرید الهامی، فرنود الهامی، مهراب اسرافیلی، آرمان دکه ای، آویشا جلال الدین، پریسا کلهر و آذر مرزبان (تنبور)، صابر نظرگاهی (تار و دیوان)، شهرام محمدی (دیوان و سه تار)، سعید نایب محمدی (عود)، یونس پاکنژاد (کمانچه)، سینا علم(کمانچه و کمانچه آلتو)، نازلی بخشایش(هارپ)، فرهاد صفری (ساز های کوبه ای ابداعی ) و شهریار نظری (دف) هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها