پدر سوفیا، هنگام بازی رایانه‌ای از کوره دررفت و فرزندش را کشت

نوزاد 35 روزه، قربانی بازی رایانه‌ای

هنوز معلوم نیست 4 کودک و 2 بزرگسال چرا قربانی شدند

کشتار در تگزاس؛ تحقیقات ادامه دارد

کشتار در تگزاس همه را وحشت‌زده کرده است. خبر این جنایت دو هفته پیش منتشر شد اما تحقیقات هنوز به پایان نرسیده و رسانه‌ها نیز همچنان درباره این پرونده گزارش می‌دهند. پلیس گزارش داده مردی با شلیک گلوله در خانه‌ای در هیوستن تگزاس چهار کودک و دو بزرگسال را به قتل رسانده که بعضی از آنها از بستگان همسرش هستند. در این تیراندازی دختری پانزده ساله هم بشدت زخمی شده که در بیمارستان بستری است.
کد خبر: ۶۹۸۸۵۸

«رون لی هسکل»، متهم به قتل این افراد است. او پس از جستجوی سه ساعته پلیس بازداشت شد. هسکل که 34 سال دارد، متهم به شش فقره قتل است.سخنگوی پلیس درباره این جنایت می‌گوید: من در طول 40 سال خدمت در پلیس چنین تراژدی وحشتناکی ندیده بودم.

هسکل خود را در نقش یک پیک موتوری جا زد و بعد از ظهر روز حادثه به خانه یکی از بستگان همسرش وارد شد. آن زمان فقط بچه‌ها در خانه بودند. متهم همه بچه‌ها را جمع کرد و بعد منتظر بزرگسالان ماند تا آنها هم از راه برسند.

مقتولان دو پسر بچه سیزده و چهار ساله و دو دختر 9 و هفت ساله و مرد و زنی سی و نه و
سی و سه ساله هستند. هسکل عموی بعضی از این بچه‌ها بود اما هنوز مشخص نشده نسبت دقیق میان او و مقتولان چیست؟

پلیس گفته ابتدا تصور می‌کرد، هسکل پدر چند نفر از بچه‌هاست اما بعد مشخص شد این موضوع صحت ندارد.

پلیس علت اصلی حادثه را کشف نکرده اما آن را خشونت خانگی خوانده است. کارآگاهان حدس می‌زنند قاتل قصد داشت جان افراد بیشتری را بگیرد و همسایگان مقتولان، قربانیان بعدی او بودند.

به گزارش پلیس، هنگام حادثه یکی از قربانیان به پلیس تلفن زد و از حضور قاتل در خانه‌شان خبر داد. او گفت قاتل از اینجا به جای دیگری خواهد رفت. پدربزرگ و مادربزرگ بچه‌ها نیز هدف‌های بعدی هسکل بودند، اما متهم قبل از آن‌که به هدفش برسد، توسط پلیس دستگیر شد. متهم وقتی به مقصد بعدی خود رسید، دید ماموران پلیس آنجا منتظرش هستند، در نتیجه پا به فرار گذاشت و پلیس او را در تعقیب و گریزی کوتاه دستگیر کرد. ماموران ابتدا خودروی متهم را متوقف و بعد با نشانه رفتن سلاح به سمت سر او، متهم را پیاده کردند. به این ترتیب هسکل در حالی که چند افسر پلیس وی را محاصره کرده بودند، بازداشت شد.

هسکل خودش دارای فرزند است، اما هیچ کدام از قربانیان، فرزندان او نبودند. گفته می‌شود همسر او در یک ایالت دیگر زندگی می‌کند. هنوز انگیزه این جنایت مشخص نشده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: سی.ان.ان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها