خیلی زود به‌واسطه سبک خاص خواندنش در دل‌ها جا باز کرد و توانست مخاطبانی را از هر سن و قشری با خود همراه کند.
کد خبر: ۶۹۸۲۷۶
آرزوی سلامت برای خواننده پاپ

او یکی از کسانی محسوب می‌شود که فعالیت خود در عرصه موسیقی را با یادگیری موسیقی ایرانی آغاز کرد و سپس در ادامه مسیر سعی کرد شیوه تازه‌ای را پیش بگیرد بنابراین موسیقی ایرانی را با گیتار اسپانیش اسپانیایی تلفیق کرد و توانست توجه شنوندگان زیادی را به سمت صدای خود جلب کند.

البته این روش را به توصیه استادش حاتم عسکری در پیش گرفت. وقتی با استادش مطرح کرده بود که دنبال ایجاد قابلیتی بکر و صدایی تازه در موسیقی است، استاد پاسخ داده بود غیر از موسیقی ایرانی تنها موسیقی‌ در دنیا که حالتی از تحریر دارد اسپانیش است که آنها با لالا تحریر ایجاد می‌کنند. از آنجا که او به گیتار علاقه داشت سعی کرد تلفیقی از آواز ایرانی و موسیقی اسپانیش ایجاد کند.

آلبوم‌های «مدارا» و «کولی عشق» با همین سبک خاص ضبط و منتشر شدند و دیری نگذشت که بلیت کنسرت‌های او بسرعت فروش رفت و او به خواننده‌ای موفق در موسیقی پاپ بدل شد.

هر چند که پیشنهادهای زیادی برای کار در خارج از ایران داشت، اما همه این پیشنهادها را رد کرد تا در ایران بماند و در وطنش بخواند.

شهرام شکوهی، خواننده‌ای هوشمند بود که علاوه بر عشق به وطن بخوبی می‌دانست اگر می‌خواهد صدایش بماند، بهتر است در کشور خودش و در چارچوب قانون فعالیت کند و همین کار را هم انجام داد.

این خواننده این روزها مانند تیر سال گذشته دوباره در بیمارستان بستری شده است و از مردم خواسته برایش دعا کنند.

او در یادداشتی نوشته است: «بالاخره بعد از چند روز تحمل درد شدید ناچار شدم مجددا به بیمارستان و عمل آنژیوگرافی تن بدهم، برایم دعا کنید که مشکل قلبم با آنژیو یا نهایتا آنژیوپلاستی حل شود.» هر چند گفته می‌شود اکنون حال عمومی این خواننده خوب کشورمان رو به بهبود است، برای سلامت و بهبود هر چه زودتر او دعا می‌کنیم تا بار دیگر شاهد برگزاری کنسرت‌ها و انتشار تک‌آهنگ‌ها و آلبوم‌های او باشیم.

بامداد محمدی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها