تهیه‌کننده برنامه «گفت‌وگوی تنهایی» از حضور غلامعلی حداد عادل - رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی - در برنامه امشب خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۹۹۸
حداد عادل در «گفت‌وگوی تنهایی» امشب

رامین موسوی ملکی گفت: در راستای اینکه سری جدید از برنامه «گفت‌وگوی تنهایی» پیرو ترویج امر فرهنگ در جامعه است، در این سری از «گفت‌و‌گوی تنهایی» از مهمانان فرهیخته که از چهره‌های علمی و فرهنگی هستند، دعوت می‌کنیم تا در برنامه حاضر شده و از گفت‌وگوهای تنهایی خود مقابل دوربین بگویند؛ بر این اساس امشب - دوشنبه (30 تیرماه) - این برنامه میزبان آقای حداد عادل است؛ ضمن اینکه شب‌های آینده قرار است چهره‌های فرهنگی دیگری چون دکتر مجتهدی و دکتر مرندی در برنامه حاضر شوند.

وی همچنین درباره استقبال بینندگان از حضور چهره‌های فرهنگی و علمی در برنامه «گفت‌وگوی تنهایی» اظهار کرد: بعضی از مهمانانی که به برنامه دعوت می‌شوند شاید خیلی شناخته شده نباشد ولی برای خودشان استاد هستند و اگر مقابل دوربین، گفت‌وگوی راحتی با مردم داشته باشند قطعا برنامه از سوی بینندگان مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ ضمن اینکه تاکنون این سری از برنامه بازخوردهای خوبی به همراه داشته است و همیشه جذابیت برنامه ربطی به سِمَت مهمان ندارد.

تهیه‌کننده «گفت‌وگوی تنهایی» در پایان با بیان اینکه این برنامه می‌تواند برایمان الگو باشد،‌ تأکید کرد: پیرو شعار امسال که سال فرهنگ نامیده شده است، این برنامه می‌تواند برایمان الگو و کلاس درسی باشد و من شخصا به عنوان تهیه‌کننده این سری از برنامه را بیشتر می‌پسندم.

«گفت‌و‌گوی تنهایی» از برنامه‌های ترکیبی شبکه چهار سیماست که در گذشته بیشتر متمرکز بر موضوعات فرهنگی و هنری و بیشتر میزبان چهره‌های مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون بود. این برنامه در سری جدیدش بیشتر با نخبگان و چهره‌های علمی همراه است.

«گفت‌و‌گوی تنهایی» هرشب شنبه تا چهارشنبه ساعت 21 و30 دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.این برنامه در سری‌های گذشته میزبان هنرمندانی چون ثریا قاسمی، مهناز افشار،امیر جعفری، ستاره اسکندری، اشکان خطیبی، شهاب حسینی، فرهاد آییش و... بود. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها