(فیلم)

راهزن های پرنده

کاراکارا پرنده ای شکارچی با چنگال های تیز و منقار قدرتمند است. این پرنده به صورت گروهی به شکارهای بی دفاع خود حمله می کند.
کد خبر: ۶۹۷۸۳۷
راهزن های پرنده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نشنال جئوگرافیک، کاراکارا ها گونه ای پرنده شکارچی هستند که مانند یک گروه راهزن به حیواناتی که توانایی دفاع از خود را ندارند در جزایر و سواحل اقیانوس اطلس جنوبی به طور جمعی حمله می کنند.

گروه کاراکارا ها شباهت زیادی به یک گروه راهزن دارد. آنها پرندگان دریایی دیگر، جوجه پرندگان یا نوزادان شیر دریایی را مورد حمله قرار می دهند.

کاراکارا حتی از کندن گوشه ای از پوست زخمی یک فیل دریایی چهار تنی نیز ابا ندارد. مجمع الجزایر فالکلند یکی از زیستگاه های عمده این پرندگان است.

این پرندگان به ندرت در هوا به سراغ شکار می رود و در اغلب موارد شکار خود را روی زمین جستجو می کند. این پرندگان گوشتخوار بر سر طعمه به جان هم می افتند و نه تنها موجب وحشت یکدیگر بلکه باعث هراس سایر جانداران نیز می شوند.

ماده شیر دریایی برای گرفتن ماهی به اقیانوس رفته و بچه اش تنها است این فرصت مناسبی برای کاراکارا است تا بچه بی دفاع را شکار کند. این بچه شیر دریایی خوش شانس است که مادرش به موقع از دریا باز می گردد و با شنیدن صدای فرزند به کمکش می شتابد.

این فیلم حیات وحش تماشایی را با هم می بینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها