اعضای باند سارقان منزل در شهریار دستگیر و120 شاه‌کلید همراه مقادیری طلا و جواهرات از مخفیگاه متهمان کشف شد.
کد خبر: ۶۹۷۸۱۱

رئیس‌پلیس آگاهی غرب استان تهران در این باره به باشگاه‌خبرنگاران گفت: در پی افزایش سرقت از منازل مسکونی در شهریار، ماموران در قرارگاه مبارزه با سرقت، اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت منزل را که اقدام به سرقت طلا و زیورآلات،‌ پول و لوازم خانگی می‌کردند،‌ شناسایی کردند. سرهنگ منصور خدادادی افزود: با جمع‌بندی اطلاعات، هویت اعضای این باند پنج نفره به نام‌های پرویز، فریبرز و غلام، بابک و نصرت شناسایی و در مرحله بعد مخفیگاه آنان در دو مکان جداگانه شناسایی شد.

وی تصریح کرد: ماموان قرارگاه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی برای دستگیری متهمان اعزام و در دو عملیات ضربتی موفق به بازداشت اعضای این باند مخوف سرقت شدند.

رئیس‌پلیس آگاهی غرب استان تهران تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک تابلوفرش نفیس، دسته‌چک مسروقه، 120 عدد شاه‌کلید، مقدار قابل توجهی طلا و جواهرات و سه دستگاه خودروی مدل بالا کشف شد.

در تحقیق از متهمان، آنها اعتراف کردند با شناسایی خانه‌هایی که ساکنان آن طولانی‌مدت محل سکونتشان را ترک می‌کردند در فرصتی که به دست می‌آوردند، با استفاده از شاه‌کلید‌هایی که در اختیار داشتند اموال مردم را سرقت می‌کردند.

با اعتراف اعضای این باند بزرگ سرقت، تلاش برای شناسایی مالباختگان و دیگر همدستان متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها