با قانع نشدن نمایندگان سوال کننده

احتمال استیضاح فرجی دانا قوت گرفت

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری ارایه گزارش هفتگی وزارت علوم درخصوص اقدامات انجام شده برای رفع دغدغه استیضاح‌کنندگان، گفت: با توجه به گزارش ارایه شده اقداماتی انجام شده که ما نیز توصیه کردیم تا این اطلاعات در اختیار استیضاح‌کنندگان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۷۵۲۶
اقدامات خوبی برای رفع استیضاح وزیر علوم انجام شده است

غلامعلی حداد عادل درباره آخرین وضعیت استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: طی صحبت‌های قبلی، قرار شد تا نمایندگانی از سوی استیضاح‌کنندگان انتخاب شوند تا این افراد طی تماس با وزارت علوم در جریان آخرین اقدامات انجام شده این وزارتخانه باشند و این اطلاعات را در اختیار استیضاح‌کنندگان قرار دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این میان من به همراه آقای ابوترابی‌فرد، در کنار این ارتباط، آمادگی داریم تا هرگونه همکاری را با وزارت علوم و نمایندگان داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه ارتباط با وزارت علوم باید به صورت رسمی از سوی استیضاح‌کنندگان باشد، یادآور شد: من و آقای ابوترابی‌فرد جزو امضا کنندگان استیضاح نبودیم بنابراین مرجح آن است تا استیضاح کنندگان به صورت مستقیم با وزارت علوم در ارتباط باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با یادآوری ارایه گزارش هفتگی وزارت علوم درباره اقدامات انجام شده از سوی این وزارتخانه در جهت رفع دغدغه استیضاح‌کنندگان، گفت: با توجه به این گزارش اقداماتی انجام شده و ما نیز توصیه کردیم تا این اطلاعات در اختیار استیضاح‌کنندگان قرار گیرد.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها