فرمانده و اعضای یک گروه مسلح در راستای تلاش دولت سوریه برای برقراری آشتی ملی در این کشور خود را تسلیم ارتش این کشور کردند.
کد خبر: ۶۹۷۵۰۳
گروه مسلح "سیف الاسلام" تسلیم ارتش سوریه شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، نشستی با حضور مسئولان دولتی، معتمدین و رؤسای قبایل حومه شهر حلب در شمال غرب سوریه برگزار شد که حضار بر لزوم تلاش بیشتر برای تحقق آشتی ملی تأکید کردند.

تعدادی از افراد مسلح که قبلاً با نظام سوریه می جنگیدند ولی بعداً خود را تسلیم کردند، در این نشست حضور داشتند که "محمد العلیط" فرمانده گروه مسلح موسوم به "سیف الاسلام" در میان حضار بود.

محمد العلیط و نیروهای تحت امرش در شهر الصفیره در شرق استان حلب به فعالیت مسلحانه می پرداختند و بعداً خود را تسلیم ارتش کردند.

العلیط در مصاحبه با ربیع کلاوندی گزارشگر شبکه العالم در سوریه گفت: گروه ما قبلاً با داعش نیز می جنگید و بعداً خود را تسلیم ارتش سوریه کرد.

یکی از اعضای گروه سیف الاسلام به نام علقمه نیز در مصاحبه با گزارشگر العالم گفت: افراد مسلح به خانه ام آمدند و با فریب و دادن پول مرا به صفوف خود ملحق کردند و من یک ماه با آنها همکاری می کردم.

فردی دیگر به نام حماد الناصر گفت: برخی افراد مسلح وارد منطقه ما شدند و مرا وادار کردند که با ماشین خودم به مدت 3 ماه زخمی ها آنها را به جابجا کنم و مرا تهدید به قتل می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها