هافبک طراح استقلال با ابراز خرسندی از وضعیت اردوی ترکیه می گوید بازیکنان این تیم به دنبال جبران لطف هواداران و اعتماد کادرفنی به خودشان در فصل پیش روی هستند.
کد خبر: ۶۹۵۸۱۳
جمشیدیان: کوهی از انگیزه هستم

به گزارش جام جم ورزشی احمد جمشیدیان در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره اخرین وضعیت آبی پوشان در اردوی ترکیه گفت: تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر می گذاریم و کادرفنی به دنبال این است که بازیکنان را به لحاظ جسمانی در شرایطی قرار دهد که در طول مسابقات کمترین مشکل جسمانی برایشان ایجاد شود. ما یک بازی خوب دوستانه هم با تیم بورسیا اسپور داشتیم و بعد از یک ریکاوری خوب پس از آن دیدار، بار دیگر تمرینات سخت مان را ادامه دادیم. ما یک بازی دیگر هم با تیمی الجزایری خواهیم داشت و انشاءالله که این دیدارها سرآغاز موفقیت ما در فصل پیش روی شوند.

او اضافه کرد: در بازی با بورسیا اسپور با وجود اینکه ما در شرایط بدنسازی بودیم، خیلی عملکرد خوبی را ارائه دادیم. فراموش نکنید که این تیم قرار است در لیگ اروپا بازی کند و در اوج وضعیت بازی و مسابقه قرار داشت. این درحالی بود که در سوی دیگر ما قرار داشتیم که خسته بودیم و برای نخستین بار بود که در یک مسابقه به میدان می رفتیم و جالب است بدانید تا پیش از این دیدار، ما حتی یکبار هم در زمین بزرگ فوتبال بازی نکرده بودیم ولی آنقدر بازیکنان تیم تلاش کردند که تا استانه پیروزی هم پیش رفتیم. در مجموع عملکرد ما به گونه ای بود که کادرفنی پس از بازی خیلی به تیم و قابلیت بازیکنان امیدوار شده بود.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت مصدومیتش به طور کامل حل شده یا خیر، اظهار کرد: من اواخر لیگ گذشته هم وضعیت بدنی ام حل شده بود و الان هم بدون هیچ مشکلی کنار سایر بازیکنان تمرین می کنم. من این فصل کوهی از انگیزه هستم و می خواهم با تلاش هایم، لطف هواداران و اعتماد کادرفنی را به خودم جبران کنم. در بازی با بورسیا اسپور هم در دقایقی که به میدان رفتم تلاشم این بود که مثمر ثمر باشم و کادرفنی هم فکر می کنم از عملکردم راضی بود.

او با ابراز امیدواری از آینده استقلال در فصل پیش روی بیان کرد: انشاءالله شرایطمان با اضافه شدن ملی پوشان بهتر شود و بتوانیم نتایج فصل پیش را جبران کنیم. ما همه آماده هستیم و همه چیز برای جبران فصل گذشته آماده و مهیاست. کادرفنی تلاش زیادی می کند تا تیم را آماده کند و بازیکنان هم از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

جمشیدیان در پایان با ابراز خرسندی از وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال اظهار کرد: به شخصه با آقای افشارزاده دیدار و گفت و گویی نداشته اما کسانی که ایشان را می شناسند می گویند که مدیری مدبر هستند و بازیکنان قدیمی تر از من که در استقلال حاضر هستند هم معتقدند که در مدت زمان اخیر وضعیت باشگاه خیلی تفاوت پیدا کرده است. به شخصه نیز تفاوت را در دو سه هفته اخیر دیده ام و خیلی چیزها درست شده است. تغییراتی که وزارت ورزش ایجاد کرده مثبت بوده و درست است که آقای افشارزاده کمتر کنار تیم هستند اما با مدیریتشان مانع از ایجاد مشکل برای تیم می شوند و این قابل تقدیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها