گزارش سایت sportskeeda درباره مدافع چپ تیم ملی ایران

مهرداد پولادی، از کوچه های کرج تا بلوهورزینته برزیل

مهرداد در بازگشت به خانه و در کرج حالا به عنوان یک قهرمان شناخته می شود.
کد خبر: ۶۹۵۷۸۰
مهرداد پولادی، از کوچه های کرج تا بلوهورزینته برزیل

به گزارش جام جم ورزشی؛ او می تواند در آینده نوه هایش را روی پاهایش بنشاند و در مورد یک دیدار بزرگ با آنها صحبت کند. دیداری که او و هم تیمی هایش توانستند جلوی نایب قهرمان جهان به خوبی مقاومت کنند.

آی اسپورت- مهرداد پولادی اینروزها یکی از مهم ترین بازیکنان تیم ملی ایران از دید رسانه های خارجی محسوب می شود. عملکرد فوق العاده او در جام جهانی از یکطرف و پیشنهادهای انگلیسی که برای دفاع چپ تیم ملی رسیده، باعث شده که او سوژه جالبی برای خبرنگاران خارجی باشد.

آنیرود منون نویسنده سایت sportskeeda در گزارشی مفصل، به معرفی مهرداد پرداخته است.

او نوشته: پولادی وقت پاک کردن عرفهای روی سر و صورتش را نداشت چرا که نمی توانست چشم از بازیکن روبه رویش بردارد چرا که بازیکن روبه رویی مهرداد، لیونل مسی بود اما مهرداد در مهار ستاره آرژانتینی ها موفق عمل کرد.

مهرداد آنقدر درگیر بازی و مهار مسی بود که احتمالا به جز چند ثانیه زمان زیادی برای فکر کردن به مسائل دیگر نداشته اما در همان چند ثانیه، ذهن او به گذشته برگشت. از زمانی که پولادی فوتبالش را در کرج بازی کرد. خاطرات از جلوی چشم پولادی رد می شد تا به بازیهای مهرداد با پیراهن پرسپولیس برسد.

مهرداد غرق در افکارش بود که سوت داور و دادهای جواد نکونام - کاپیتان تیم ملی ایران - او را دوباره به برزیل برگرداند. پولادی متوجه شد که دیگر در کرج یا استادیوم آزادی نیست و در بلو هوریزنته برزیل، مشغول بازی در جام جهانی است.

پولادی متوجه شد که حالا این فرصت را پیدا کرده تا در برابر بهترین بازیکن دنیا بازی کند. 5 روز قبل از این بازی مهرداد و سایر هم تیمی هایش، بازی مرگ و زندگی شان در جام جهانی را انجام دادند و در برابر بازیکنانی مثل امانوئل امنیکه، احمد موسی، پیتر اودموینگه و سایر بازیکنان نیجریه مقاومت کردند.

مهرداد و سایر بازیکنان ایران نشان دادند که بر خلاف پیش بینی ها، ایران تیم دست و پا بسته ای نیست و آنها بازی بسیار خوبی جلوی قهرمان افریقا انجام دادند.

پولای سابقه بازی جلوی چنین بازیکنانی را نداشته است. او جلوی بهترین های دنیا و لیونل مسی به میدان رفته بود اما مهرداد به خوبی جلوی لئو را گرفته بودند و در طول 90 دقیقه به او اجازه خودنمایی ندادند هر چند که نهایتا مسی در وقتهای اضافه کار خودش را کرد تا بخش زیادی از استادیوم را منفجر کند.

مهرداد در بازگشت به خانه و در کرج حالا به عنوان یک قهرمان شناخته می شود. او می تواند در آینده نوه هایش را روی پاهایش بنشاند و در مورد یک دیدار بزرگ با آنها صحبت کند. دیداری که او و هم تیمی هایش توانستند جلوی نایب قهرمان جهان به خوبی مقاومت کنند.

او می تواند در مورد مهار نابغه ای به نام لیونل مسی برای نوه هایش بگوید. مردی از کرج که در بین 30 بازیکن برتر مرحله گروهی جام جهانی قرار گرفته بود، نامش را در بالاترین سطح فوتبال دنیا ثبت کرده است. (آی اسپورت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها