بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان از خوشحالی شان به خاطر قهرمانی در جام جهانی می گویند.
کد خبر: ۶۹۵۶۸۷
واکنش بازیکنان تیم ملی آلمان به قهرمانی‌شان در جام جهانی

به گزارش جام جم ورزشی، بازیکنان تیم ملی آلمان بعد از قهرمانی شان در جام بیستم سر از پا نمی شناختند. آنها خوشحال بودند و این خوشحالی شان را با خبرنگاران در میان گذاشتند:

نویر: امشب را هرگز فراموش نمی‌کنم

دروازه‌بان تیم ملی آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی عنوان کرد این شب را هرگز فراموش نخواهد کرد.

مانوئل نویر دروازه‌بان تیم ملی آلمان به عنوان بهترین دروازه‌بان جام جهانی انتخاب شد و دستکش طلایی مسابقه‌ها را از آن خود کرد. نویر پس از قهرمانی با آلمان در جام جهانی گفت: به هر قیمتی می‌خواستیم قهرمان جام جهانی شویم. این شب را به هیچ وجه فراموش نمی‌کنم. فقط می‌توانم بگویم فوق‌العاده بودیم. ما 11 نفر نبودیم بلکه آلمان 23 بازیکن خوب و آماده داشت که همه روی نیمکت بودند و هر وقت وارد زمین شدند توانستند عملکرد خوبی داشته باشند.

نویر در ادامه گفت:‌آرژانتین در این بازی تلاش زیادی از خود نشان داد و تیم شایسته‌ای بود اما قهرمانی حق ما بود. خوشحالم که به این هدف مهم رسیدیم. این قهرمانی به تمام مردم آلمان تعلق دارد.

فیلیپ لام: بهترین بازیکن جهان را نداریم اما بهترین تیم هستیم

کاپیتان تیم ملی آلمان عنوان کرد تیمش بهترین تیم فوتبال جهان است آن هم در شرایطی که بهترین بازیکن جهان را ندارد.

فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی گفت: اینکه تیم ما بهترین بازیکن جهان را دارد یا ندارد مهم نیست. آنچه مهم است این است که ما بهترین تیم جهان هستیم. چیزی که امشب آن را نشان دادیم. می‌دانستیم که پیروزی پرگل‌مان برابر برزیل اتفاق طبیعی در جام نیست و هیچ ربطی به دیدار فینال نخواهد داشت. قرار نبود در بازی با آرژانتین نیز در پایان 30 دقیقه 5 گل به آن‌ها بزنیم. بازی سختی را برابر آرژانتین داشتیم و از اینکه توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم بی‌نهایت خوشحالم.

گوتسه: نمی‌توانم احساسم را بیان کنم

هافبک تیم ملی آلمان عنوان کرد نمی‌تواند احساسش را درباره گل زدن در جام جهانی بیان کند.

ماریو گوتسه زننده گل حیاتی‌بخش آلمان پس از پایان مسابقه گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم. نمی‌دانم چگونه احساسم را بیان کنم. در لحظه گل به هیچ چیز فکر نمی‌کردم فقط می‌خواستم توپ را به سمت دروازه‌ها بزنم. بعدش نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. واقعا باور نکردنی است. برای ما رویایمان به حقیقت پیوست رویایی که مدت‌ها و سال‌ها به دنبال آن بودیم تا اینجا در ماراکانا آن را جشن بگیریم.

گوتسه در ادامه گفت: من واقعا به تیم ملی آلمان افتخار می‌کنم. خیلی خوشحالم از آنچه در برزیل رخ داد. همه بازیکنان ما شایسته این قهرمانی بودند. افتخار می‌کنم که توانستم به این قهرمانی دست یابیم. ما واقعا شایسته قهرمانی بودیم.

شواین اشتایگر:‌ رویای کودکی‌ام به حقیقت پیوست

هافبک تیم ملی آلمان عنوان کرد قهرمانی در جام جهانی رویای دوران کودکی او را به حقیقت تبدیل کرد.

باستین شواین اشتایگر هافبک تیم ملی آلمان به تمجید از این تیم پرداخت. شواین اشتایگر پس از پایان مسابقه در گفت‌وگو با شبکه ARD گفت: اولین جام جهانی که به یاد دارم جام 90 بود. وقتی آن سال دیدم که چگونه آلمان آرژانتین را شکست داد و قهرمان شد آرزو کردم روزی آن جام را بالای سر ببرم. خوشبختانه امشب به آرزویم رسیدم. امشب رویایم پس از سال‌ها به حقیقت پیوست. توانستیم به اولین تیم اروپایی تبدیل شویم که توانسته در قاره آمریکا به قهرمانی برسد. این یک موفقیت باور نکردنی بود که به دست آوردیم.

شواین اشتایگر در ادامه گفت: درست است که ما در نیمه نهایی نتیجه پرگلی برابر برزیل به دست آوردیم اما می‌دانستیم که کار سختی در دیدار نهایی پیش رو داریم. خوشبختانه توانستیم با صبوری تا پایان مسابقه با قدرت عمل کنیم و به قهرمانی برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها