اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در مورد کروش این شائبه را به وجود کرده که سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران هنوز در مورد آینده اش مردد است.
کد خبر: ۶۹۵۲۸۸
آیا کروش فوتبال ایران را دور می زند؟!

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی، این روزها بحث تمدید یا عدم تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی تیم ملی داغ است. موضوعی که بعد از پایان کار رقابت تیم ملی در جام جهانی 2014 بر سر زبان ها افتاده و رایزنی ها برای تحقق اش ادامه دارد.

کی روش این روزها در برزیل است. او بعد از بازگرداندن تیم به تهران دوباره به محل برگزاری مسابقات جام جهانی برگشت تا مسابقات نیمه نهایی و فینال این مسابقات را به گفته خودش از نزدیک ببیند و بعد به ایران برگردد. مساله ای که در نگاه اول کاملا طبیعی است و اتفاقا در همین فاصله پیشنهاد مکتوب فدراسیون فوتبال هم به این مربی پرتغالی در برزیل ارایه شد تا بعد از بررسی ان نظر رسمی اش را در مورد ماندن یا نمادن در فوتبال ایران اعلام کند.

دیشب اما خبری در رسانه ها منتشر شد که از قول رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی گفته شده بود، «در حال نهایی کردن قرارداد کارلوس کروش هستیم». نقل قولی که در عین سادگی قدری عجیب و غیرقابل باور بود. چون انطور که از گفته های کفاشیان در روزهای اخیر می توان برداشت کرد، کروش پیشنهاد مالی یک میلیون و دویست هزار یورویی فدراسیون را پذیرفته و احتمالا همچنان اوست که بر صندلی هدایت تیم ملی فوتبال ایران تکیه خواهد کرد. مساله ای که حالا شبهات زیادی را می توان به ان نسبت داد.

اینکه کروش با دو تیم و حتی بیشتر به طور همزمان برای آینده کاری اش مذاکره کند در دنیای حرفه ای فوتبال اصلا اشکالی ندارد اما به نظر می رسد اگر آفریقای جنوبی لقمه چرب تری برای این مربی پرتغال باشد، درنگ نخواهد کرد و عطای حضور در ایران را به لقایش خواهد بخشید. اتفاقی که اگر رخ دهد علاوه بر اینکه بیانگر دور زدن مذاکرات ما توسط کی روش است باید به گفته های اخیر او مبنی بر اینکه «می خواهد کفش های مربیگری اش را در فوتبال ایران بیاویزد» شک کرد و اینگونه برداشت کرد که این تنها یک شعار دل خوش کن و البته بازی خوب کروش بوده است. باید نشست و منتظر وقایع آتی بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها