کریستین ویه ری را می شناسید؟ او زمانی با انتقال 50 میلیون دلاری به اینترمیلان گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان شد.
کد خبر: ۶۹۳۳۹۶
اصرار معنادار ستاره سابق فوتبال ایتالیا بر ابقای کروش

به گزارش جام جم ورزشی ؛ او یکی از مهمانان گفتگوی برنامه جام از نگاه دو با چهره های سرشناس فوتبال دنیا در برزیل بود. گفت و گوی او با این برنامه را به صورت خلاصه در ادامه می خوانید:

* کروش مربی بزرگ و خوبی است و به هر تیمی می تواند کمک کند از این رو معتقدم حفظ او به سود فوتبال شما خواهد بود.

* به طور حتم اگر با این مربی ادامه دهید در مسابقات بعدی با کسب تجربه ای که در برزیل بدست آوردید دیدار با تیم شما برای هیچ تیمی آسان نخواهد بود. تیم ملی ایران دربازی با آرژانتین نیز با سختکوشی این تیم را تا دقایق آخرکنترل کرد وحتی می توانستید به این تیم گل نیز بزنید.

*تیم ایران یک تیم صاحب نام مانند ایتالیا، آر‍ژانتین و برزیل نیست از این رو خیلی ها این تیم را نمی شناسند اما همین که به جام جهانی صعود کردید نشان می دهد ایران تیم قدرتمندی است. بر این باورم اگر این اتفاق تکرار شود و تیم ایران در همه جام های جهانی حضور داشته باشد فوتبال ایران به جهانیان بهتر معرفی خواهد شد آن وقت نتیجه گرفتن مقابل این تیم سخت می شود و این به توسعه فوتبال ایران کمک خواهد کرد.

*فوتبال آسیا یک دفعه نمی تواند به فوتبال روز دنیا نزدیک شود. فوتبال آسیا اگر می خواهد پیشرفت کند باید روند روبه رشد و ترقی را گام به گام طی کند البته درجام جهانی 2014 اگر تیم های آسیایی در گروه های آسان تری قرار می گرفتند شانس صعود از گروه خود را داشتند.

* تغییر این مربی با توجه به زمان باقی مانده تا جام ملت های آسیا به هیچ وجه منطقی نیست زیرا هر مربی دیگری بیاورید باید از صفر شروع کند اگرکروش با فدراسیون ایران مشکلی ندارد چرا باید او را تغییر دهید او شناخت خوبی از تیم ملی شما دارد و باید حفظش کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها