کارشناسان تأکید کرده‌اند که این فیلم ثابت می‌کند تروریست ها در عراق تا چه حد از امکانات و تجهیزات و مهمات نظامی و آموزش برای اقدامات خرابکارانه و کشتار برخوردارند. رانندگان و عابران پیاده که هیچ گناهی ندارند هدف تیراندازان داعش که با اتومبیل از کنارشان عبور می کنند، قرار می گیرند.
کد خبر: ۶۹۳۱۶۹
آدمکشان داعش مانند آدمکشان هالیوودی + فیلم

به گفته کارشناسان، در این فیلم عناصر داعش عملیات خود را با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ فیلم برداری و مانند فیلم های هالیوودی مونتاژ کرده‌اند.

آنها به روی افراد بدون هیچ دلیلی شلیک کرده و آنها را به قتل می رسانند. دقیقا شبیه آدمکشان دیوانه فیلم های هالیوودی که بی دلیل مردم را می کشند.

این کشتار کورکورانه فقط برای ایجاد رعب و وحشت میان مردم است.

بر اساس این گزارش، عناصر القاعده و داعش که از کشورهای دیگر به عراق آمده‌اند، در این فیلم گذرنامه های خود را پاره می‌کنند؛ آنها همچنین جنایت های خود علیه شهروندان و نیروهای ارتش و امنیتی عراق را با افتخار به تصویر می‌کشند.

این فیلم همچنین ثابت می کند که با توجه به حضور این تعداد تروریست خارجی و بی رحم، عملیات ارتش عراق برای پاکسازی استان الانبار و به ویژه شهر فلوجه و دیگر مناطق تحت اشغال این تروریست های تکفیری تا چه اندازه دشوار و حساس است.

منبع: شبکه العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها