پیمان دوستی با جنایت شکسته شد

مرد جوانی که پس از سیلی خوردن از دوستش او را کشته بود، از سوی کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی شیراز در استان فارس دستگیر شد.
کد خبر: ۶۹۲۹۶۰
پیمان دوستی با جنایت شکسته شد

رییس پلیس آگاهی استان فارس در این باره به جام‌جم گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری خیابانی میان دو مرد جوان خبر داد. ماموران انتظامی ‌با اعزام به محل متوجه شدند، مرد جوانی با ضربه چاقو زخمی و بر اثر شدت خونریزی در خیابان فوت شده است.

سرهنگ سیروس حیدری افزود: با گزارش این جنایت به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران با تحقیق از شاهدان، هویت قاتل فراری را به‌دست آورده و او را تحت‌تعقیب قرار دادند.

وی یادآور شد: با جمع‌بندی اطلاعات و کنترل پاتوق‌های احتمالی قاتل فراری، سرانجام دو روز پیش او در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.متهم در بازجویی به قتل مرد جوان اعتراف و عنوان کرد: با مقتول دوست بودم. روز حادثه در خیابان با هم حرف می‌زدیم که او به شوخی یک سیلی به صورتم زد که از این کارش ناراحت شدم و در اوج عصبانیت با چاقویی که همراه داشتم ضربه‌ای به وی زدم و فرار کردم. پس از اطلاع از مرگش، دچار عذاب وجدان شده و قصد داشتم خود را تسلیم کنم که دستگیر شدم. در پی این اعتراف، متهم با قرار بازداشت موقت برای ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت تحویل پلیس آگاهی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها