قائم مقام سازمان رفاه خدمات ومشارکتهای شهرداری تهران از اعلام مسیرهای گردشگری تابستان خبر داد.
کد خبر: ۶۹۲۵۷۲
مسیر های گردشگری تابستانه مشخص شد

حمید رضا بتو، با اشاره به طراحی 9مسیرگردشگری ویژه ماه مبارک رمضان 5مسیر ازاین مقاصد رادرخصوص تورهای تفریحی پیش از افطار عنوان کردواظهار داشت:4مسیر دیگر به اجرای برنامه‌های پس از افطار اختصاص یافته است.

وی در تشریح مسیرهای گردشگری پیش از افطار از امامزاده یحیی، سرای کاظمین، حمام نواب، مسجد و مدرسه معمارباشی به عنوان مسیر شماره2نام برد و افزود:مسیرهای شماره3و4نیز به ترتیب باغ موزه هنرایرانی، امامزاده صالح و امامزاده داود را شامل می شود.

قائم مقام ساز مان رفاه خدمات و مشارکتهای شهرداری تهران در ادامه میدان امام خمینی(ره)، سردر باغ ملی،گذر سی تیر، میدان بهارستان وحرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی را پنجمین مسیر گردشگری تعریف شده پیش از افطار ذکر و تصریح کرد:آغاز تمامی این تورهای گردشگری از 3ساعت پیش از افطار بوده که حداقل تا یک ساعت پس از افطار تداوم خوا هد یافت.

بتو در بیان اعلام قیمت های تورهای عنوان شده این مبلغ را در خصوص 4مقصد گردشگری اول منتهی به بر ج میلاد 25 و در خصوص مسیر پنجم 23 هزار تومان عنوان کردو اظهار داشت: این امکان برای شهروندان فراهم شده است که در مسیر های منتهی به برج میلاد تاپایان شب درجشنواره های تفریحی فرهنگی این برج شرکت نمایند.

قائم مقام ساز مان رفاه خدمات ومشارکتهای شهرداری تهران با یادآوری اینکه آغاز بر نامه های افطا ر تا سحر از زمان افطار تا صرف سحرواقامه نمازاست برگزاری این تورهای تفریحی رابا محوریت زیارت اماکن مذهبی عنوان کرد و افزود: امامزاده عین علی زینعلی، آبشار تهران ،دریاچه شهدای خلیج فارس ونیز پارک مینیاتور،باغ موزه قصروامامزاده پنج تن مسیرهای شماره1و2پس از افطارراتشکیل میدهند

بتو بابیان اینکه مسیر گردشگری سوم شامل اماکن تفریحی- زیارتی سورتمه تهران، امامزاده قاسم وپارک آب وآتش است از تورهای مهدویت به عنوان چهارمین تور تعریف شده در ماه مبارک رمضان با محوریت زیارت حرم مطهر حضرت معصومه (س) ومسجد قم جمکران نام بردوگفت: مبالغ درنظرگرفته شده درخصوص مسیر اول ودوم 18 ودرمسیر سوم وچهارم به ترتیب23 و 30هزارتومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به تماسهای بر قرارشده با سامانه ارتباطی 137بیشترین بازدید تاکنون با ثبت نام 25هزار نفرمربوط به برج میلاد بوده وروند ثبت نام تداوم دارد. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها