تیم ملی برزیل نیمه اول دیدار برابر کلمبیا را با پیروزی پشت سر گذاشت.
کد خبر: ۶۹۲۰۰۲
پیروزی برزیل برابر کلمبیا در نیمه نخست

به گزارش جام جم ورزشی، از 30 دقیقه بامداد امروز (شنبه) تیم‌های برزیل و کلمبیا در ورزشگاه کاستلائوی شهر فورتالزای به مصاف هم رفتند تا دومین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2014 را برگزار کنند که نیمه نخست آن با تک گل دقیقه 7 سیلوا یک بر صفر به سود برزیل به پایان رسید.

برزیلی‌ها که دوست نداشتند در این بازی کلمبیا برای‌شان دردسرساز شود از همان ابتدا به فکر باز کردن دروازه حریف بودند. آنها پس از گذشت تنها 7 دقیقه از آغاز بازی صاحب کرنر شدند و تیاگو سیلوا توانست روی ارسالی که نیمار داشت اولین گل برزیل را به ثمر برساند.

در ادامه باز هم این زرپوشان برزیلی بودند که روی دروازه حریف خود موقعیت‌سازی می‌کردند و از جمله مهمترین آنها در دقیقه 20 رقم خورد. در این زمان از بازی هالک با یک شوت دروازه کلمبیا را تهدید کرد اما توپش توسط دروازه‌بان کلمبیا دفع شد تا به اسکار برسد. اوسپینا این بار شوت مهاجم دیگر برزیل را به طور کامل مهار کرد تا خطر از بیخ گوش این تیم بگذرد.

کلمبیا که در نیمه اول بازی سایه‌ای از تیم مقتدر دیدارهای اخیر نشان می‌داد در ادامه توانست از زیر فشار حملات برزیل خارج شده و به دروازه میزبان جام بیستم نزدیک شود اما حملات این تیم راه به جایی نبرد و بازی در نیمه نخست به برتری یک بر صفر برزیل انجامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها