دستگیری موتورسواران «موبایل‌قاپ» با شلیک هوایی

دو متهم موبایل‌قاپ هنگام تعقیب و گریز در خیابان ولی‌عصر و پس از شلیک هوایی دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۱۸۳۱
دستگیری موتورسواران «موبایل‌قاپ» با شلیک هوایی

به گزارش پایگاه پلیس، رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید در این باره گفت: ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید هنگام گشتزنی در خیابان ولی‌عصر در حوالی میدان منیریه به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن مخدوش بود ظنین شده و راکبان موتورسیکلت با دیدن خودروی گشت از محل متواری شدند.

سرهنگ کیومرث حسنوند افزود: راکبان موتورسیکلت هنگام فرار در حوالی میدان قزوین تعادل خود را از دست دادند و موتورسیکلت آنها واژگون شد که پس از واژگونی هر دو نفر پیاده به فرار خود ادامه دادند.

وی تصریح کرد: ماموران هنگام تعقیب این دو متهم، متوجه شدند آنها هنگام فرار، لوازمی از قبیل گوشی تلفن همراه و سیمکارت‌های موبایل را به اطراف پرتاب می‌کنند، بنابراین در ادامه این تعقیب و گریز، ماموران برای دستگیری دو متهم و جلوگیری از فرار مجبور به استفاده از سلاح با رعایت قوانین به‌کار‌گیری آن شدند.

حسنوند خاطرنشان کرد: ماموران پس از شلیک هوایی موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند. در بازرسی اولیه از این دو متهم که خود را نادر و ناصر معرفی کردند، مشخص شد که هر دو دارای سابقه کیفری در زمینه سرقت کیف و موبایل هستند.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید خاطرنشان کرد: ماموران پس از کشف دو گوشی تلفن همراه و پنج سیمکارتی که این دو متهم سعی در از بین بردن آن داشتند، هر دو متهم را برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها