منابع رسانه ای عراق خبر دادند که ابوبکر البغدادی رهبر داعش که اخیرا خود را خلیفه مسلمین خوانده است درحمله هوایی نیروهای عراقی زخمی شده است.
کد خبر: ۶۹۱۷۸۸
ابوبکر البغدادی رهبر داعش زخمی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری کنوز مدیا، منابع امنیتی عراق اعلام کردند که ابوبکر البغدادی سرکرده سازمان داعش شب گذشته (پنجشنبه) در حمله هوایی ارتش عراق به شهر قائم واقع در غرب الانبار زخمی شده است.

این خبر امروز جمعه در صدر اخبار رسانه های مختلف عراقی قرار گرفت.

پارلمان بین‌المللی امنیت و صلح نیز از طریق دفتر «هیثم ابو سعید» معاون وزیر خارجه‌ آن اعلام کرد که «ابو بکر البغدادی» سرکرده گروهک «داعش» در یکی از حملات هوایی جنگنده‌های عراق بر شهر «قائم» زخمی شد.

یک منبع آگاه در کمیساریای بین‌المللی اعلام کرد که این اطلاعات در نتیجه هماهنگی با فعالان میدانی و کارشناسان امنیتی (مبارزه با تروریسم) در عراق و همچنین عناصر حاضر در صحنه به دست آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
mehrdad
United States
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
۰
۰
داعش نوكر و دست نشانده ای مثل بن لادن و ایمن الظواهری می باشد كه تحت آموزشهای دقیق موساد قرار داشته است.. شایان ذكر است كه برای ادامه حضور كشورهای استعمارگر در منطقه مردم بی گناه (كودكا و زنان و جوان و پیر) را با روشهای بسیار شنیع و وحشیانه ذبح و سلاخی می نماید و به محض اینكه ماموریتش یعنی آوردن نیروهای آمریكایی به منطقه به پایان برسد زمان كشتنش فرا خواهد رسید.

فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها