مرگ دردناک کارگر افغان و مهندس ایرانی در اعماق آب

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه غرق شدن دو نفر در استخر پرورش ماهی در جاده «احمدآباد مستوفی» خبر داد.
کد خبر: ۶۹۱۶۰۳
مرگ دردناک کارگر افغان و مهندس ایرانی در اعماق آب

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: در ساعت 17 و 5 دقیقه عصر روز گذشته ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران از حادثه غرق شدن دو نفر در یک استخر پرورش ماهی در یک شرکت بزرگ پرورش ماهی در جاده احمدآباد مستوفی مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه این منطقه خارج از حوزه استحفاظی تهران است با اعلام نیاز آتش‌نشانی آن منطقه یک گروه نجات و یک گروه نجات ویژه اکیپ غواصان عازم محل حادثه شدند.

ملکی گفت: این حادثه در یک استخر 800 متری که به عمق یک تا پنج مترمربع بود اتفاق افتاده که یک کارگر جوان 18 ساله برای شنا به داخل استخر رفته بود که به یک باره در حال غرق شدن اظهار کمک کرد که یکی از مهندسان 57 ساله شرکت برای کمک کارگر جوان به داخل استخر می‌رود که متأسفانه هر دو نفر غرق می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: گروه غواصان آتش‌نشانان وارد آب شدند و پس از مدتی جستجو هر دو نفر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند که متأسفانه مرگ هر دو تأیید شد و عملیات در ساعت 20 و 12 دقیقه به پایان رسید.

در این حادثه یک کارگر جوان 18 ساله افغانی و یک مهندس ایرانی 57 ساله جان خود را از دست دادند.(باشگاه خبرنگاران،)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
عمو اوغلی
United States
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۰
۰
واقعا روحش شاد این مهندس 57 ساله واقعا جاش تو بهشته.
خدا بیامرزدش
رضا
United States
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
۰
۰
اخبار در مورد افغان ها همیشه دو شكل داشته 1- بزهكاری برخی افغانها 2- كمك به افغانها توسط انسانهای با شرف و نوع دوست كه در هر دو حالت اغراق ، حقیقت پنهان یا ناگفته یا تغییر یافته ویا...... وجود دارد

نیازمندی ها