شما هر روز چقدر بابت خرید روزنامه پول می پردازید؟ چند تا روزنامه را می توانید بخرید؟ چند تا از آن روزنامه ها را فرصت می کنید، بخوانید؟ بیشتر مشتری کدام روزنامه هستید؟ اگر از شما بپرسند آیا دلتان می خواهد بدانید روزنامه های دیگر چه نوشته اند احتمالا سرتکان می دهید و می گویید «کاشکی ممکن بود ...» ما از آرزوهای شما خبر داریم و به همین علت می خواهیم به جای تان، هر روز همه روزنامه ها را بررسی کنیم و جالب ترین خبرهای شان را برای تان دستچین کنیم و به نقل از آن روزنامه ها در ستون « یواشکی روزنامه ها» بنویسیم.
کد خبر: ۶۹۱۱۳۰
نیاز عراق به خلبانان ایرانی برای مبارزه با داعش

علی مطهری طرفدار امام یا نهضت آزادی و باند مهدی هاشمی؟!

کیهان نوشت : «اینکه ریزش‌های انقلاب را فقط فرقان و منافقین بدانیم و چشم خود را به ریزش‌های دیگر که اهل فتنه هستند ببندیم، نوعی چشم‌بندی سیاسی است».محمدکاظم انبارلویی سردبیر روزنامه رسالت ضمن تأکید بر مطلب فوق نوشت: تاریخ انقلاب و حقایق آن این چشم بندی را نوعی غفلت و جهل می‌داند. این بیان آقای مطهری برخورد امام با نهضت آزادی و باند تبهکاری مهدی هاشمی را تخطئه می‌کند.

امام(ره) در 30بهمن 1366 در پاسخ به نامه وزیر کشور وقت در خصوص نهضت آزادی می‌نویسند: «1-نهضت به اصطلاح آزادی طرفدار جدی وابستگی کشور ایران به آمریکاست. 2-نهضت به اصطلاح آزادی صلاحیت برای هیچ امری از امور دولتی یا قانونگذاری یا قضائی ندارد و ضرر آنها به اعتبار آن که متظاهر به اسلام هستند و با این حربه جوانان عزیز ما را منحرف خواهند کرد... از ضرر گروهک‌های دیگر حتی منافقین، این فرزندان عزیز مهندس بازرگان بیشتر و بالاتر است. 3-نهضت به اصطلاح آزادی و افراد آن موجب گمراهی بسیاری از کسانی که بی‌اطلاع از مقاصد شوم آنان هستند، می‌گردند. با آنها باید برخورد قاطعانه شود و نباید رسمیت داشته باشند.»

در ادامه این یادداشت آمده است: تردستی و چشم‌بندی آقای مطهری این است که مخالفین نظام را منتقدین می‌نامد و بعد به تخطئه نظر امام(ره) می‌پردازد. این نهایت بی‌مهری به بنیانگذار جمهوری اسلامی است. اینکه ایشان ریزش‌های انقلاب را به «فرقان» و «منافقین» محدود می‌کند صرفا به این دلیل است که نظر امام و برخورد امام را تخطئه کند. نهضت آزادی منتقد نظام نیست. از دیدگاه امام؛ «خطر آنها از منافقین بیشتر و بالاتر است و باید با آنها برخورد شود و صلاحیت هیچ کاری اعم از دولتی، قانونگذاری و قضائی را ندارند.»انبارلویی خاطرنشان کرد: امام(ره) در مقابله با باند تبهکار و تروریست مهدی هاشمی و جداسازی او از آیت‌الله منتظری تلاش‌های زیادی فرمودند. اما این تلاش‌ها به ثمر نرسید و آقای منتظری، امام(ره) با همه عظمت و حقانیت و مشروعیت الهی‌اش را تنها گذاشت و به باند تبهکار مهدی هاشمی وفادار ماند. نامه 68/1/6 و 68/1/8 امام‌خمینی در مورد آقای منتظری در حالی که با دلی پر خون و قلبی شکسته نوشته شد، حاوی حقایق بزرگی در تاریخ ماست. امام(ره) در نامه اولی خطاب به آقای منتظری می‌فرمایند «شما در اکثر نامه‌ها و صحبت‌ها و موضع‌گیری‌هایتان نشان دادید که معتقدید لیبرال‌ها و منافقین باید بر کشور حکومت کنند... با اینکه تأیید شده بود که او (مهدی هاشمی) قاتل است. مرتب پیغام می‌دادید که او را نکشید... سعی کنید افراد بیت خود را عوض کنید تا سهم مبارک امام بر حلقوم منافقین و گروه مهدی هاشمی و لیبرال‌ها نریزد... اجازه ندهید منافقین هرچه اسرار مملکت است به رادیوهای بیگانه دهند.»

امام در اینجا خبر از خیانت دوستان می‌دهد و دردمندانه آرزوی مرگ می‌کند آن هم از دوستی که به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، «حاصل عمر» او بوده است.سردبیر رسالت نوشت: آقای مطهری نیک می‌دانند جمعی از مسئولین نظام، آقای منتظری را متقاعد می‌کنند که از موضع لجوجانه خود پایین بیاید و ایشان نامه 68/1/7 را به امام می‌نویسند و محصول آن نامه، نامه 68/1/8 امام می‌شود که قدری نرم‌تر از نامه گذشته است، اما در همین نامه، امام باز تأکید می‌کنند؛ «بیت خود را از افراد ناصالح پاک نمایید و از رفت و آمد مخالفین نظام که به اسم علاقه به اسلام و جمهوری اسلامی خود را جا می‌زنند جدا خودداری کنید.» پس، از دیدگاه امام(ره) هم نهضت آزادی از منافقین بدترند و هم ممکن است دوستی که «حاصل عمر» ایشان باشد روزی رودرروی انقلاب بایستد و با منافقین و لیبرال‌ها علیه انقلاب همدست شود. این تجربه تاریخی و این برخورد هوشمندانه برای حفظ انقلاب را نباید آقای مطهری تخطئه کند و بگوید؛ «این رویه اشتباه بوده و کار غلطی است و رفتار تند با منتظری ضرورتی نداشت.» چون ممکن است خودش مشمول این نصیحت امام شود!

انبارلویی درباره حمایت علی مطهری از فتنه‌گران نوشت: آقای مطهری نیک می‌دانند اگر امام(ره) بود با این جماعت شرور، عنود، لجوج و یکدنده که در برابر جمهوریت و اسلامیت نظام ایستاده‌اند برخورد شدیدتری می‌کرد.

به همین دلیل موضع امام در مورد نهضت آزادی و باند تبهکار مهدی هاشمی را با این بیان که غلط و اشتباه می‌داند تخطئه کرده است. حالا اشتباه ایشان از کجا ناشی می‌شود؟ اشتباه ایشان از این ناشی می‌شود که آنها را «منتقد» می‌داند نه «باغی»! مطهری برای اینکه در این جایگاه بایستد کل حوادث خونین 8ماهه سال 88 را پس از انتخابات به فراموشی سپرده است. او حتی حاضر نیست قبول کند حداقل 22 شهید به روایت بنیادشهید در محاربه فتنه‌گران علیه نظام به شهادت رسیده‌اند.

او حاضر نیست شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه در روز عاشورای سال88 از مردان خداجوی موسوی را که فیلم آن بارها از رسانه‌ها بویژه رسانه‌های ضدانقلاب پخش شده، گوش کند. او حاضر نیست اعتراف کند که اقتدار ملی و امنیت ملی را فتنه‌گران به حراج گذاشتند و هشت ماه از زبان دوستان خائن به امام و انقلاب در رسانه‌های اهریمنی غرب به فحاشی به مردم و نظام پرداختند. او نمی‌خواهد اعتراف کند که تشویق تحریم‌های جدید برای به زانو درآوردن ملت کار همین فتنه‌گران بوده است. اینها اسناد مشهود و مشهور محاربان فتنه‌گر است.

عارف را جدی نمی‌گیرند اما به بازی می‌گیرند

کیهان در خبری اعلام کرد : خاتمی ضمن تأکید بر جذب عارف می‌گوید: اگر دست در انتخابات مجلس زیاد شود و هرکس لیستی جداگانه بدهد، شانس موفقیت اصلاح‌طلبان کمتر می‌شود.به گزارش شبکه دانا، جلسات اصلاح‌طلبان برای انتخابات از سال گذشته آغاز شده است که طی این جلسات اصلاح‌طلبان به دنبال گزینه مناسب برای بدست گرفتن کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی هستند.

خاتمی که در سال‌های پس از فتنه 88 جایگاه اجتماعی خود را از دست داده بود، در یکی از این جلسات اظهار داشته است که عارف از دست ما دلخور شده و باید از وی دلجویی کنیم.در همین حال وبسایت مشرق به بررسی این سؤال پرداخت که چرا عارف جایگاهی در ائتلاف اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس ندارد؟ مشرق می‌نویسد: در حالی که این روزها خبرهای زیادی از فعالیت و جلسات اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس به گوش می‌رسد، روزنامه زنجیره‌ای آرمان از تشکیل ائتلافی میان هاشمی، ناطق نوری و خاتمی برای انتخابات مجلس خبر داده است. روزنامه آرمان در گزارش خود این ائتلاف را مثلث طلایی بزرگان نامیده است.

این روزنامه در حالی صحبت از تشکیل این ائتلاف مذکور می‌کند که در آن هیچ اشاره‌ای به نقش محمدرضا عارف- که از مدت‌ها پیش فعالیت‌های خود برای انتخابات مجلس را شروع کرده- نشده است. عارف در یکی از اظهار نظرهای خود در مورد فعالیت‌هایش برای انتخابات مجلس گفته بود: در رابطه با پروژه انتخابات مجلس آینده ما خیلی جدی هستیم.

جدی‌تر از آن چیزی که برخی فکر می‌کنند.مشرق افزود: با وجود فعالیت‌های جدی عارف برای انتخابات مجلس و پیگیری‌هایش برای تأسیس دانشگاه، حزب و روزنامه شاهد آن هستیم که این فعالیت‌ها و نقش وی در انتخابات مجلس شورای اسلامی جدی گرفته نمی‌شود و کماکان دیگر گروه‌های اصلاح‌طلب با قائل شدن نقش پدر خواندگی برای خود به دنبال حذف و کاهش نقش وی هستند.پیامی که از مطالب این روزهای روزنامه‌های اصلاح‌طلب و تجدیدنظر طلبان به عارف ارسال می‌شود، تحمیل اراده جمعی که عارف برخی از آنها را حتی اصلاح‌طلب نیز نمی‌داند- همانگونه که روحانی را نیز اصلاح‌طلب نمی‌دانست- برای انتخابات مجلس است.

سخنران و مستمع و فیلمبرداران سرجمع 30 نفر!

کیهان نوشت : یک سایت وابسته به محافل ضدانقلاب تاکید کرد اپوزیسیون جمهوری اسلامی، گروه‌های چند نفره‌ای است که حتی در اتحاد و یکپارچگی آرا و عقاید بین گروهی خود دچار تفرق هستند.گویانیوز می‌نویسد: یکشنبه گذشته سالن بزرگ شماره 108 دانشگاه جورج واشنگتن پذیرای جمعیت 30 نفره‌ای بود که برای شنیدن سخنرانی ده فعال سیاسی با موضوعیت «مرور بر کارنامه دولت روحانی» به این کنفرانس آمده بودند.

ده تن از فعالان سیاسی برای مستمعینی که تعدادشان با احتساب دو فیلمبردار و سه گزارشگر از سه رسانه دیداری و شنیداری به زحمت به 30 نفر می‌رسید سخنرانی کردند.گویانیوز نوشت: اگرچه برگزاری چنین جلساتی آن هم با مدعوین اندک، در بین اپوزیسیون خارج از کشور مسبوق به سابقه است و تازگی ندارد اما گردهمایی‌هایی این چنین بی‌رونق و فاقد حمایت از سوی هموطنان مهاجر و رانده شده از وطن، آن هم در چنین شرایط حساس، نه تنها بی‌اعتمادی مردم به گروه‌های سیاسی و اپوزیسیون خارج از کشور را به دلیل عدم توانایی در جذب حتی همفکران خود، افزایش می‌دهد، بلکه آب در آسیاب رژیم ریختن را می‌ماند.

نویسنده خاطرنشان کرد: آیت‌الله خمینی جهان را مرعوب قدرت سحر‌ کلام خود ساخت تا بدانجا که از روشنفکر تا تاجر و مردم کوچه و بازار به دیدارش می‌شتافتند و با او بیعت می‌کردند. در آن ایام دکتر کریم سنجابی از بنیانگذاران جبهه ملی دوم نیز چون همه مرعوب شخصیت و سحر کلام آیت‌الله می‌شود و برای دیدارش به نوفل لوشاتو می‌رود، اما پس از بازگشت از فرانسه از سوی برخی از یاران و همقطاران مبارزاتی خود مورد سرزنش قرار می‌گیرد و می‌گویند از شمایی که مردی اهل سیاست و لیدر حزب مردمی جبهه ملی منتسب به دکتر مصدق هستید بعید بود که برای ملاقات آیت‌الله به فرانسه بروید. مرحوم سنجابی در پاسخ به ناصحین خود می‌گوید «ما با همه ادعایی که در مردمی بودن حزب خود داریم، اما هرگز قادر به تجمیع جمعیتی بیش از 100 نفر نبودیم اما آیت‌الله با فرمانی ملتی را به خیابان می‌کشد، از این رو دیدن چنین فردی حتی برای رفع حس کنجکاوی هم که باشد واجب بود».

خوب کردیم! به کسی چه مربوطه؟! آزاد آزادیم!

کیهان در خبری منتشر کرد : معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به بخشنامه صادر شده از سوی حراست دانشگاه آزاد مبنی بر عدم برخورد با مظاهر بدحجابی و بی‌حجابی در این دانشگاه گفت: از مدیر کل حراست دانشگاه به خاطر صدور این بخشنامه تشکر می‌کنم!به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، طه هاشمی در دوازدهمین جلسه شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بخشنامه صادر شده از سوی حراست دانشگاه با طرح این ادعا که این بخشنامه «دستمایه جریان‌سازی برخی رسانه‌ها علیه دانشگاه آزاد شد» اظهار داشت: از مدیر کل حراست دانشگاه به خاطر صدور این بخشنامه تشکر می‌کنم.

وی در ادامه بدون اشاره به کوچکترین سند و مدرکی مدعی شد: گزارش‌های مختلفی درباره برخورد نامناسب با دانشجویان و اعضای هیئت علمی به خاطر موضوع حجاب به دست ما رسیده است.هاشمی بدون توجه به شرح وظایف قانونی حراست در دانشگاه‌ها و لزوم اجرای قانون عفاف و حجاب توسط واحدهای حراست دانشگاه‌ها گفت: متاسفانه درک درستی از موضوع عفاف و حجاب در جامعه وجود ندارد و به دلیل عدم بینش درست برخی افراد در این باره، شاهد برخوردهای نادرست و گاه تند با دانشجویان هستیم.

طه هاشمی پیش از این نیز در اقدامی سوال‌برانگیز، عبدالحسین هراتی- از عناصر فتنه‌گر و پناهنده به استرالیا را که ضمن حمایت از نهضت آزادی و منتظری به حضرت امام خمینی اهانت کرده بود- را به عنوان مدیر کل اسناد دانشگاه آزاد منصوب کرده بود و در پی اعتراض رسانه‌ها و صاحب‌نظران مجبور به عزل نامبرده شد.

یادآور می‌شود شهرام جزایری از مفسدان اقتصادی دوره اصلاحات 3 بهمن 1380 در جلسه دادگاه یادآور شده بود طه هاشمی در سفر دوبی همراه وی بوده و او (جزایری) هزینه سفر هاشمی به دوبی معادل 1/5 میلیون تومان را پرداخت کرده است. در مقابل طه هاشمی گفته بود مهمان گروه دیگری در نمایشگاه کامپیوتری جی‌تکس بوده است.

دستور روحانی برای گسترش دانشگاه ترویج معارف شیعه

خراسان نوشت : بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر حجت الاسلام روحانی به وزارت علوم، مقرر شده با توجه به پیشنهاد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور و موافقت شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجوز تاسیس و راه اندازی شعب دانشگاه غیرانتفاعی امیرالمومنین (ع) که به همت آیت ا... موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و به منظور ترویج معارف شیعه و دفاع از حریم اهل بیت (ع) ایجاد شده، در کرمانشاه، ایلام، هرمزگان و سایر شهرهای استان خوزستان صادر و شرایط ایجاد این دانشگاه فراهم شود.

رئیس جمهور سابق و مسئول دفترش، لیلی و مجنونند

جمهوری اسلامی نوشت : داوود احمدی نژاد با اشاره به سخنان قبلی خود در مورد قطع رابطه احمدی نژاد و مشایی می‌گوید: من این خبر را باور نکردم و مطمئن هستم که این اتفاق نمی‌افتد. برادر رئیس‌جمهور سابق ایران می‌افزاید: این دو چون لیلی و مجنون می‌مانند که جدایی شان از یکدیگر به معجزه خداوند نیازمند است.

به گزارش پارسینه، داود احمدی نژاد همچنین درباره امکان حضور برادرش در انتخابات مجلس اظهار می‌کند که "او فعالیت‌های سیاسی خود را همچنان ادامه می‌دهد و احتمال حضور وی در انتخابات مجلس دور از ذهن نیست."

حضور ساکت بیل گیتس در ایران

آرمان نوشت : شنیده شد که چندی پیش بیل گیتس، موسس شرکت مایکروسافت به تهران آمد و بعد از مدتی تهران را ترک کرد. مشرق نوشت؛ هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده، بیل گیتس که ظاهرا اواخر مهرماه نیز به ایران آمده بود، این‌بار به چه دلیلی به کشورمان سفر کرده است.

در همین ارتباط یکی از مسئولان وزارت ارتباطات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا موسس شرکت مایکروسافت با هماهنگی قبلی برای انجام یکسری از مذاکرات به کشورمان سفر کرده است یا خیر؟ ضمن اظهار بی‌اطلاعی اما موضوع سفر وی و برگزاری جلسات فنی با وزارتخانه را رد نکرد. اواخر مهرماه نیز که گفته شد بیل گیتس به ایران آمده است، یک مقام مسئول علت حضور وی را سوختگیری هواپیما عنوان کرد و گفت که علت اصلی حضور او در فرودگاه امام خمینی سفر وی به دوبی برای شرکت در نمایشگاه Gitex بوده که به‌دلیل سوختگیری هواپیما مجبور به توقف در کشورمان و در محدوده پاویون فرودگاه امام خمینی شده است.

افزایش اتهامات میردامادی

آرمان در خبری منتشر کرد : شنیده شد که وکیل‌مدافع سراج‌الدین میردامادی از تداوم بازداشت موکلش انتقاد کرد. گیتی پورفاضل اظهار کرد: سراج‌الدین میردامادی از نیمه دوم اردیبهشت 93 تاکنون در بازداشت است و قرار بازداشت موقت او یک‌بار تمدید شده است.

وی گفت: اتهام میردامادی طبق کیفرخواست فعالیت تبلیغی علیه نظام بود ولی با ارجاع پرونده از دادگاه به دادسرا، او به اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور نیز متهم شد. پورفاضل با انتقاد از تداوم بازداشت موکلش افزود: طبق قانون مدت بازداشت موقت نباید از حداقل مجازات جرم بیشتر باشد ضمن اینکه اصلا ممکن است جرم ثابت نشود. سراج‌الدین میردامادی روزنامه‌نگاری است که در مردادماه 92 به ایران بازگشت و تحت تعقیب قضایی قرار گرفت. او در 18 دی‌ماه 92 در شعبه 15 دادگاه انقلاب حضور یافت و در آنجا اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به او تفهیم شد. شعبه 15 دادگاه انقلاب از پرونده میردامادی نقص گرفت و این پرونده برای رفع نقص به دادسرای اوین بازگردانده شد.

4 سال حبس برای برادرزاده اردوغان

آرمان در خبری ادعا کرد : شنیده شد که دادگاه جنایی استانبول برادرزاده نخست‌وزیر ترکیه را به اتهام قاچاق موادمخدر به زندان محکوم کرد. فرارو به نقل از «الیوم السابع» نوشت؛ دادگاه جنایی استانبول «محمد اردوغان» برادرزاده «رجب طیب‌اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه را به اتهام قاچاق موادمخدر به چهار سال و دو ماه زندان محکوم کرد. قرار است حکم محمد اردوغان بعد از پایان دوران بازپروری وی که در کمپ ویژه معتادان به‌سر می‌برد، آغاز شود. این حکم علاوه بر برادرزاده نخست‌وزیر ترکیه برای 11 نفر دیگر به اتهامات مشابه صادر شده است.

غرق شدن لنج باری در جاسک

آرمان در خبری اعلام کرد : شنیده شد که جانشین معاون اموردریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از غرق شدن یک لنج باری در آب‌های جاسک خبر داد و گفت: از عصر روز گذشته تاکنون عملیات تجسس و نجات برای هفت سرنشین مفقودشده ادامه دارد. ایسنا نوشت؛ فرهمند پسران درخصوص جزئیات این سانحه دریایی چنین اظهار کرد: یک فروند لنج باری حامل پالت سنگ با 10 سرنشین حوالی ساعت 17 روز یکشنبه هشتم تیرماه جاری از بندر جاسک عازم بندر مسقط کشور عمان شد. وی ادامه داد: هرچند شرایط جوی دریای عمان مساعد بوده اما به‌دلیل عدم بارگیری صحیح در لنج و چیدمان غیراصولی محموله، شناور مذکور حوالی ساعت 20 همان روز، واژگون و غرق شد. پسران خاطرنشان کرد: در پی این اتفاق، 10 نفر سرنشین شناور غرق‌شده به دریا افتادند و لنج نیز غرق شد.

نیاز عراق به خلبانان ایرانی

آرمان نوشت : شنیده شد که ایگور کوروتچنکو، مدیر مرکز تجزیه و تحلیل تجارت اسلحه جهانی گفت که عراق حداقل به 30 جنگنده Su-25 برای مبارزه با گروهک تروریستی‌داعش نیاز دارد اما مساله فقط با داشتن جنگنده‌های Su-25 حل نمی‌شود.

تابناک نوشت؛ او تاکید کرد که داشتن خلبانان مجرب و حرفه‌ای این مدل هواپیما یکی از جنبه‌های مهم است. عراق سه گزینه دارد: خلبانان باتجربه پرواز در هواپیماهای Su-25 ، متخصصان حرفه‌ای خارجی، ازجمله از کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، اما نه از روسیه و همچنین جلب خلبانان ایرانی چراکه تهران «منافع ویژه» در شرایط فعلی دارد. علاوه بر این، کوروتچنکو بر این باور است که بسیار مهم است که سلاح هواپیما (بمب‌ها و گلوله‌ها) به اندازه کافی تحویل خواهد شد.

به مصاحبه صادق پاسخ نمی‌دهم

آرمان منتشر کرد : شنیده شد که یکی از خبرگزاری‌ها درباره اظهارات صادق زیباکلام از برادر او سوال کرد. سعید زیباکلام پاسخ داد: حقیقتاً بیشتر احساس تأسف کردم که شخصیت‌های دانشگاهی که به هر حال به لیبرالیزم یک اعتقاد ویژه‌ای را اعلام می‌کنند، چطور عرصه خصوصی را مورد تعرض قرار می‌دهند و آن را وارد عرصه عمومی می‌کنند.

چطور مطبوعات و رسانه‌های ما نه‌تنها در این مورد، بلکه در موارد بسیار دیگر برای تخریب یک شخصیت سیاسی یا علمی متعرض عرصه خصوصی می‌شوند.تسنیم نوشت؛ که سعید زیباکلام ادامه داد: متأسفانه به بنده اصرارهای زیادی شده برای مصاحبه تا به تک تک مواردی که از طرف اخوی بزرگوار بنده اظهار شده جواب دهم. اما به جد بر آنم که از این کار بسیار زشت اجتناب کنم. البته حرف‌های گفتنی بسیاری دارم در تمام زمینه‌های گفته‌شده، اما اعتقادم این است که عرصه خصوصی را به هیچ وجه نباید وارد عرصه عمومی کرد.

پیراهن مسی به کدام بازیکن رسید؟

آرمان منتشر کرد : شنیده شد که معمای پیراهن مسی در بازی با ایران هنوز حل نشده است. هنوز هیچ‌کس نمی‌داند که این پیراهن به کدام بازیکن فوتبال ایران رسید. تیک نوشت؛ در زمان قرعه‌کشی خیلی‌ها این پیراهن را سهم و حق‌ هاشم بیک‌زاده می‌دانستند و می‌گفتند که این بازیکن به دلیل همه طنزهایی که در موردش ساخته شده، پیراهن مسی را باید به دست آورد.

گزینه بعدی که گفته می‌شود ممکن است پیراهن مسی را در اختیار داشته باشد، جواد نکونام است. کاپیتان تیم ملی ایران که به زبان اسپانیولی مسلط است در ابتدای بازی مکالمه‌ای با کاپیتان آرژانتین داشت که برخلاف رسانه‌های خارجی، درخواست پیراهن تلقی شد، اما حاضران و عکاسان در آن صحنه شهادت می‌دهند که نکونام با مسی درباره فرش اهدایی فوتبال ایران به این بازیکن مکالمه‌ای داشتند که در آن لحظه در کنار زمین نبود. گزینه بعدی که شنیده می‌شود مهرداد پولادی است. بازیکن دفاع چپ تیم ملی ایران در جام جهانی درست پس از سوت بازی به سمت «لیونل مسی» رفت و با او حرف زد.

تهران به کجا می‌رود؟

قدس در خبری منتشر کرد : گزارشها حاکی است که در زمستان سال گذشته گران‌ترین آپارتمان مسکونی در منطقه دو تهران (بالا شهر تهران)، متری 21 میلیون تومان به فروش رسیده و این درحالی است که در تابستان امسال در منطقه یک هر واحد متری 25 میلیون تومان به فروش رفته است.

مفتی ازاین کثیف‌تر کجا سراغ دارید!

قدس در خبری منتشر کرد : الغامسی، یکی از شیوخ سلفی عربستان سعودی فتوای عجیبی برای پاک شدن گناهان ارایه کرد. وی در این فتوا نوشیدن ادرار تروریستهایی که در سوریه با نظام این کشور در حال جنگ هستند، را جایز ‌شمرده وگفته که با اجرای حکم نوشیدن ادرار، گناهان افراد پاک می‌شود. وی همچنین در مورد جهاد نکاح گفته که این فتوا مشکلی ندارد و من آن را تأیید می‌کنم.

تک تیراندازان برای شکار داعشی‌ها

قدس نوشت : منابع عراقی از ورود تک تیراندازان به موصل برای شکار تروریستهای وابسته به گروهک داعش و داوطلب شدن 50 هزار کربلایی برای جنگ با تروریسم خبر دادند.

حل مشکل به این راحتی ها نیست

قدس در خبری اعلام کرد : علیرضا دائمی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی وزارت نیرو در مورد وضعیت دریاچه ارومیه گفت: مشکل دریاچه ارومیه به این راحتی حل نمی‌شود؛ نجات حوضه دریاچه ارومیه به عهده یک کارگروه است و نمی توان تنها وزارت نیرو را در این امر مؤثر دانست.

برخی بانک ها زوج ها را مسخره می‌کنند!

قدس در خبری منتشر کرد : علی کاییدی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه سختی دریافت وام ازدواج به کابوسی برای جوانان تبدیل شده، اما هر روز شنیده می‌شود که اختلاسهای چند هزار میلیاردی در برخی از بانکها صورت می‌گیرد، گفت: وقتی سه هزار میلیارد تومان از پولهای ما می‌رود، کسی جوابگو نیست، اما زمانی که یک جوان نیاز به سه تا پنج میلیون تومان دارد، بیشتر بانکها یا بودجه ندارند یا اینکه حتی به تمسخر جوانان و به موشکافی تأثیر این رقم در زندگی زوجهای جوان می‌پردازند و موجب آزار آنان می‌شوند.

سرانجام یک شبه میلیاردر شدن!

قدس اعلام کرد : یکی از اهالی روستاهای محروم واقع در غرب کشور برای آنکه نشان دهد ثروتش به 10 میلیارد تومان رسیده، در حرکتی عجیب خودروی‌ زانتیای خود را به آتش کشیده و علاوه بر آن، حدود 100میلیون تومان برای برگزاری یک جشن در این روستا هزینه کرده است.

زمان گزارش پرونده فساد در فوتبال

قدس نوشت : پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در خصوص پرونده فساد در فوتبال گفت: گزارش پرونده فساد در فوتبال در حال نهایی شدن است و طی یکی، دو هفته آینده اعلام می‌شود.

تدریس کتاب‌های داعش در بحرین

قدس منتشر کرد: بشار الحادی یکی از تاریخدانان بحرینی از تدریس کتابهای گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام(داعش) در کشور بحرین خبر داد. وی اعلام کرد که اداره اوقاف بحرین کتابهایی که گروه تروریستی داعش در مناطق تحت تصرف خود در سوریه و عراق تدریس می‌کند، در مدارس کشور توزیع کرده است.

نمایش مد لباس خانم‌ها با حضور آقایان!

قدس منتشر کرد: بتازگی در تهران یک شرکت تولیدی به برگزاری شوی لباس زنانه با حضور آقایان اقدام کرده است! این اتفاق درحالی است که تا پیش از این ورود آقایان به نمایشهای لباسهای زنانه ممنوع بوده است اما اکنون در اکثر شوهای لباس در تهران آقایان نیز حضور دارند!

گرانترین گوشی با تصویر پوتین

قدس نوشت: یک شرکت روسی فعال در امور جواهرسازی، طرحهای زیبا و از جنس طلا، چهره ای از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را بر روی گوشی های آیفون اپل تعبیه کرده و آنها را با قیمتی در حدود دو هزار و 500 پوند انگلیس به فروش می‌رساند.

گزارش صندوق صلح آمریکا درباره روحانی

قدس اعلام کرد : صندوق صلح آمریکا در گزارشی اعلام کرد که ایران از زمان روی‌ کار آمدن حسن روحانی و پس از برداشتن گام‌های مهم برای ارتقای جایگاهش در سطح جهانی، در سال 2014 بیش‌ترین پیشرفت را در جهان بر اساس شاخص ثبات کشورها داشته است.

پلیس راهور اصفهان در کسوت گشت ارشاد!

قدس نوشت : بتازگی پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خودروهایی که به ظن ماموران راننده آن‌ها بد حجاب است را متوقف می‌کند تا به راننده برای حفظ حجاب تذکر دهد! سرهنگ حسین غلامی رئیس پلیس راهور اصفهان در خصوص چرایی برخورد نیروهای راهنمایی و رانندگی با رانندگان بد حجاب گفت: رانندگان زن بد حجاب برای شناسایی شدن توسط پلیس راهور متوقف و به آنان تذکر داده می‌شود!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
پیمان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
۰
۰
100% محمد خاتمی در قلب ملت است. نه اونیكی باید محاكمه بشه!
محب
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
۰
۰
به نظرم از كیهان مطلب نگذارید بهتر است

نیازمندی ها