مرد رمال که خود را به نابینایی زده و با نوشتن نسخه‌های خوشبختی از مردم کلاهبرداری می‌کرد، در شهر دامغان دستگیر شد .
کد خبر: ۸۲۰۰۵۰
دستگیری رمالی که خود را به نابینایی زده بود

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان دامغان تماس گرفت و خبر داد مرد رمالی خودش را به نابینایی زده و با این ترفند اعتماد مردم را جلب کرده و با نوشتن نسخه‌های دروغین خوشبختی از آنها کلاهبرداری می‌کند.

با گزارش این موضوع به پلیس، تحقیقات برای بررسی صحت ماجرا آغاز شد. درادامه تحقیقات ماموران پلیس امنیت عمومی این شهربه سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد گفته‌های تماس گیرنده صحت دارد و زنان و مردانی برای خرید نسخه‌های خوشبختی به خانه این مرد در رفت و آمد هستند. ماموران با پی بردن به فعالیت‌های مجرمانه متهم، با هماهنگی قضایی دو روز پیش به خانه مرد رمال اعزام شدند.آنها برای دستگیری مرد رمال وارد عمل شدندکه متهم با مشاهده ماموران قصد فرار داشت اما ناکام مانده و دستگیر شد.

متهم با انتقال به اداره پلیس بازجویی شده و به کلاهبرداری از مردم اعتراف کرد و گفت:مشتریانم گمان می‌کردند که من نابینا هستم و همین موضوع باعث شده بود در برابر دریافت نسخه‌های خوشبختی پول‌‌های بیشتری به من بپردازند و با این ترفند حتی طی چند روز توانستم 8 میلیون و 400 هزار تومان پول به دست بیاورم.

سرهنگ سیدعلی‌اکبر میری، فرمانده انتظامی شهرستان دامغان دراین باره به جام‌جم گفت: بررسی‌ های پلیس نشان می‌دهد وی پیش ازاین نیز پنج بار به اتهام رمالی و کلاهبرداری دستگیر شده و زندانی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها