آماده باش غزه برای مقابله با حملات رژیم اسرائیل

جهنم در انتظار صهیونیست‌ها

درپی حملات گسترده هوایی رژیم صهیونیستی، سخنگوی وزارت امور داخلی غزه اعلام کرد: همه نیروهای پلیس و نهادهای امنیتی در حالت آماده باش هستند.حماس هم اعلام کرد؛ هرگونه تجاوزی از طرف رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها درهای جهنم را بر روی صهیونیستها خواهد گشود.
کد خبر: ۶۹۰۷۰۸
جهنم در انتظار صهیونیست‌ها

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، درپی حملات هوایی رژیم صهیونیستی و تهدید جنبش حماس از سوی سران این رژیم، وزارت امور داخلی غزه آماده باش اعلام کرد و سخنگوی این وزارت، ایاد البزم، از شهروندان فلسطینی درغزه خواست به توصیه های وزارت امور داخلی عمل کنند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد، سحرگاه امروز هواپیماهای رژیم صهیونیستی بیش از 20 بار به مناطق مختلفی در نوار غزه حمله کردند.

چند موشک به پایگاه عین جالوت متعلق به گردان های قسام در غرب شهر خان یونس نیز شلیک شد.

همچنین هواپیماهای رژیم اشغالگر قدس 13 بار به شهر رفح حمله کردند و پایگاه های مقاومت از جمله الحشاشین، مهاجر و حطین وابسته به گردان های قسام و قدس و ناصر صلاح الدین را هدف قرار دادند.

تخریب خانه دو فلسطینی به بهانه کشته شدن سه شهرک نشین

رژیم صهیونیستی پس از پیدا شدن جنازه سه صهیونیست مفقود شده، مناطق مختلف کرانه باختری را آماج حملات هوائی و زمینی قرار داد و منازل دو فلسطینی را به بهانه کشته شدن این سه شهرک نشین منهدم کرد؛ در این حملات، یک نوجوان فلسطینی شهید و دهها تن زخمی شدند.

صهیونیستها همچنین با شلیک خمپاره مناطق مسکونی و مزارع کشاورزی ساکنان شرق خان یونس را هدف قرار دادند.

این رژیم در پی ناپدید شدن سه شهرک نشین، از دوهفته پیش تاکنون 589 فلسطینی، از جمله 10 نماینده، وزیر سابق و 58 اسیر آزاد شده فلسطینی را بازداشت کرده است.

همچنین از 22 خرداد تاکنون در حملات ارتش صهیونیستی به نوار غزه ، هفت فلسطینی شهید و دهها تن زخمی شده اند.

نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به خبر پیدا شدن جسد 3 شهرک‌ نشین صهیونیست گفت: حماس بهای این کار را خواهد پرداخت.

این در حالی است که گروه‌های فلسطینی بارها هرگونه مداخله در مفقود شدن این سه شهرک‌ نشین را رد کرده‌اند.

جنبش حماس هم اعلام کرد: هرگونه تجاوزی از طرف رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها درهای جهنم را بر روی صهیونیستها خواهد گشود.

سخنگوی حماس در غزه ، ماجرای ربوده و کشته شدن سه صهیونیست را سناریوی اسرائیلی ها برای افزایش حملات ضد فلسطینی ها دانست.

سامی ابوزهری افزود: تمام اطلاعات مربوط به این ماجرا بر اساس اظهارات طرف اسرائیلی است و هیچ گروه فلسطینی مسئولیت این ماجرا را نمی پذیرد.

کارشناسان می گویند، تشکیل دولت وحدت ملی بین حماس و فتح موجب نگرانی شدید این رژیم شده است و رژیم صهیونیستی تلاش می کند از فضای مسموم و فتنه انگیزی که تروریست های بعثی - داعشی در عراق و منطقه ایجاد کرده اند سوء استفاده کند، از حماس انتقام بگیرد و دولت وحدت ملی فلسطین را متلاشی کند.

گروه های مقاومت فلسطینی در نوار غزه ضمن قریب الوقوع دانستن تجاوز رژیم صهیونیستی به این منطقه، به این رژیم درباره پیامدهای چنین تجاوزی هشدار دادند.

اشغالگران تلاش می کنند از این داستان برای دست زدن به جنگی گسترده برضد ملت فلسطین و جنبش حماس و مقاومت فلسطین بهره برداری کنند. ما به اشغالگران درباره دست زدن به هرگونه جنگی از این قبیل هشدار می دهیم. در صورتی که اشغالگران دست به چنین تجاوز و تنش آفرینی برضد ملت مقاوم ما بزنند، بهایی که اشغالگران خواهند پرداخت، اندک نخواهد بود».

طلال ابوظریفه عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک فلسطین گفت: «تجاوز گسترده ای به نوار غزه صورت خواهد گرفت و فلسطینی ها چاره ای جز ایستادگی در برابر این تهدیدات و تجاوزات ندارند».

تهدیدهتی رژیم صهیونیستی به گسترش دادن دامنه تجاوز به مناطق فلسطینی ادامه دارد و حتی برخی مقامات این رژیم خواستار اشغال مجدد نوار غزه شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها