در گفت و گو با جام جم ورزشی مطرح شد

انتقاد شدید یک مربی فوتبال از کارلوس کروش

دفاع مهاجم تیم ملی هلند از خودش

روبن‌: اصلا تمارض بلد نیستم

آرین روبن مهاجم تیم ملی هلند پاسخ انتقادات برخی منتقدانش را داد.
کد خبر: ۶۹۰۵۰۵
روبن‌: اصلا تمارض بلد نیستم

به گزارش جام جم ورزشی، ستاره فوتبال هلند، هم در مرحله گروهی و هم در بازی تیمش برابر مکزیک فوق‌العاده خوب بازی کرد و مثل همیشه، مهره کلیدی لاله‌های نارنجی بود. او پس از صعود تیمش به جمع هشت تیم برتر جام جهانی پای سوالات شبکه ورزشی هلند نشست و از مدتی که در جام جهانی گذرانده، گفت.

هلند را شایسته حضور در فینال می‌دانی؟

در این‌باره شک ندارم هلند یکی از آماده‌ترین تیم‌های کنونی در جام بیستم بوده و به عقیده من این توانایی را دارد که تا فینال خوش بدرخشد. مشکلی سر راه ما نیست، هرچند بازی‌ها سخت است و بسیار نزدیک، اما هلند شایسته رسیدن به فینال و البته کسب عنوان قهرمانی است.

فرار تو از سد راموس و گل سریعی که به اسپانیا زدی، از یاد مردم هلند نخواهد رفت.

ممنونم. این وظیفه من بود که در آن لحظه تمام تلاشم را به کار گیرم، انرژی بالایی که هواداران به ما منتقل می‌کردند، چنین توانی را به ما می‌داد. در آن صحنه موفق شدم با سرعت 37 کیلومتر در ساعت رکورد سریع‌ترین بازیکن جهان را ـ که در اختیار تئو والکات بود ـ به نام خودم ثبت کنم.

بین تو و هونتلار قبل از پنالتی برابر مکزیک چه گذشت؟

هونتلار شایسته گل زدن در این دیدار بود. من پنالتی‌زن هلند هستم، اما هونتلار شرایط خوبی داشت، به او گفتم می‌توانی پنالتی را بزنی و او هم قبول کرد و توانست بخوبی توپ را وارد دروازه مکزیک کند. او شایسته این گل بود. خوشحالم که توانست در این دیدار گلزنی کند. دلیلی که من پنالتی را نزدم، این بود که هونتلار تازه به مسابقه آمده و تازه‌نفس بود.

بازی با مکزیک را چگونه دیدی؟

فوتبال تیمی خوبی به نمایش گذاشتیم. همه ابعاد بازی ما برابر مکزیک خوب و عالی بود. پنج دقیقه قبل از این‌که داور سوت پایان را به صدا دربیاورد، تیم ما حذف شده بود، اما خوشحالم که در نهایت توانستیم این دیدار سخت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بازیکنان هلند برابر مکزیک جنگیدند. تنها در این صورت می‌توانستیم مکزیک را شکست دهیم که موفق به انجام آن شدیم.

آیا در صحنه پنالتی تمارض کرده بودی؟ سرمربی مکزیک گفته است داور یک پنالتی بسیار واضح را برای مکزیک نگرفت و یک فریب تاریخی از روبن خورد و برای هلندی‌ها اعلام پنالتی کرد.

نه، هرگز این‌گونه نیست. من اصلا تمارض بلد نیستم. البته بعد از خطای بازیکنان مکزیک خودم را روی زمین انداختم که این چیزها در فوتبال حرفه‌ای دیگر پذیرفته شده است. منظورم این است که مدافع مکزیک خطا کرد و من می‌توانستم تا آن حد محکم روی زمین نیفتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها