صدای علیرضا قربانی، مازیار فلاحی، زانیار خسروی و مرتضی پاشایی در برنامه‌های ماه رمضان شنیده می‌شود

هنرنمایی ستاره‌های موسیقی در تلویزیون

بار دیگر ماه مهمانی خدا فرا رسید، امسال هم در ایام ماه‌مبارک رمضان شب‌ها پس از افطار و انجام فرایض دینی، رسانه ملی با دست پر و با برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی متعدد مهمان خانه‌های ما می‌شود که این برنامه‌ها فارغ از جذابیت‌های تصویری و داستانی، هر سال تیتراژهای موفقی دارند که گاه از خود برنامه‌ها هم بیشتر ماندگار می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۹۹۳۰

در برنامه‌های امسال صدا و آثار خوانندگانی از جمله علیرضا قربانی، مازیار فلاحی، زانیار خسروی، مرتضی پاشایی، کارن همایونفر و مهدی یراحی هر روز از شبکه‌های مختلف تلویزیونی شنیده می‌شود.

علیرضا قربانی، خواننده موفق کشورمان که تاکنون تیتراژهای موفقی را برای مجموعه‌های تلویزیونی خوانده است، امسال تیتراژ پایانی «مدینه» را می‌خواند. این مجموعه به کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. آهنگسازی آن را هم کارن همایونفر انجام داده است.

قربانی پیش از این هم در یک مجموعه تلویزیونی مناسبتی با نام «شب دهم» که در ایام ماه محرم پخش می‌شد تیتراژ و چند قطعه موسیقی را خوانده بود.

مازیار فلاحی امسال تیتراژ مجموعه طنز ماه رمضان را می‌خواند. این مجموعه که «هفت‌سنگ» نام دارد، ملودی‌اش را مازیار فلاحی روی ترانه‌ای از یاحا کاشانی ساخته و شهاب اکبری هم آن را تنظیم کرده است. فلاحی تاکنون در کارنامه تلویزیونی‌اش، خوانندگی تیتراژ مجموعه «قلب یخی»، «یلدا» و... را به ثبت رسانده است.

«ماه عسل» و 2 خواننده

ویژه برنامه «ماه عسل» یکی از برنامه‌هایی است که در سال‌های گذشته مخاطبان زیادی را پای شبکه سه سیما نشانده است. این برنامه امسال دو تیتراژ ابتدایی و پایانی دارد که مرتضی پاشایی و مهدی یراحی می‌خوانند.

یراحی پیش از این در سال‌های 90 و 92 هم با برنامه‌ «ماه عسل» در آهنگسازی و خوانندگی تیتراژ همکاری کرده است.

مرتضی پاشایی که خوانندگی تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» امسال تلویزیون را برعهده دارد، چند ماه قبل تیتراژ ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه سه را گروهی اجرا کرد.

نخستین تجربه‌های تیتراژخوانی

زانیار خسروی، برادر سیروان خسروی، خواننده جوانی بوده که چند ماهی است از شکل زیرزمینی به روزمینی تغییر موقعیت داده و مجوز گرفته و به جرگه خوانندگان مجاز پیوسته است. او امسال خوانندگی تیتراژ سریال «فاخته» را که از شبکه دو سیما پخش می‌شود، برعهده دارد. باید دید نخستین تجربه تیتراژخوانی این چهره پرطرفدار نزد جوانان موفقیت‌آمیز خواهد بود یا خیر؟

همچنین امسال یاسر داوودیان دیگر خواننده جوان کشورمان تیتراژ برنامه «شب‌های روشن» را خوانده است. داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت کشورمان هم در اجرای این برنامه با شبکه دو سیما همکاری کرده و در تیتراژ این برنامه قطعاتی را دکلمه می‌کند. در این قطعه موسیقایی که برای شبکه دو سیما تولید شده، مجید صالحی شاعر، محسن ابراهیم‌زاده آهنگساز، داریوش ارجمند دکلمه و یاسر داوودیان به عنوان خواننده حضور دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها