فردا با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از ۱۹ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: فردا با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی ۱۹ هزار واحد مسکن مهر در مناطق مختلف استان ‌به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۸۸۹۷۱
بهره‌برداری از ۱۹ هزار واحد مسکن مهر در اردبیل

علی حیدری در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: این واحدها در شهرهای مختلف اردبیل، مشگین شهر و نمین به صورت همزمان به بهره برداری می رسد که بخش عظیمی از آنها مساکن مهر و روستایی هستند.

وی تصریح کرد: در بخش مقاوم سازی مسکن روستایی ما با عملکرد 50 درصدی وضعیت مطلوبی را شاهد هستیم ولی همچنان امسال با تزریق منابع اعتباری سعی می کنیم امر مقاوم سازی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: 14 هزار واحد مسکن مهر شهری به بهره برداری می رسد که اغلب آنها مساکن مهر شروع شده در سال های گذشته شامل 99 ساله، خودمالکی و مساکن مهر در قالب تعاونی های مختلف هستند.

حیدری بیان کرد: به صورت نمادین آیین افتتاح با حضور معاون وزیر و استاندار اردبیل در شهرک بیله سهران اردبیل برگزار می شود که امیدواریم در ادامه این آیین افتتاح بازدید از برخی پروژه ها انجام شده و از ساعت 11 و 30 دقیقه صبح فردا نیز شورای مسکن استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار می شود.

وی گفت: طرح جامع تفضیلی 12 شهر استان در وزارت راه و شهرسازی به تصویب رسیده که در کنار آن قرار است طرح جامع برخی شهرها مانند مشگین شهر مورد بازنگری قرار گیرد تا امکان توسعه همه جانبه شهرها با برنامه ریزی های درست و منطقی فراهم آید.

حیدری اظهار کرد: در سفر معاون وزیر تصمیم گیری برای تکمیل 6 باب مدرسه و 7 باب مسجد نیز در شهرک های مسکن مهر مورد توجه و دقت نظر قرار می گیرد تا با تامین منابع اعتباری بتوان بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی ها را به طور جدی فراهم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها