درخواست اعمال تعرفه معقول در حوزه تلفن همراه

رئیس اتاق اصناف کشور اعمال تعرفه معقول در حوزه تلفن همراه را خواستار شد و گفت: اتاق اصناف با کمک دست‌اندرکاران این حوزه بودجه لازم را در بحث آموزش و جلوگیری از قاچاق در اختیار این صنف قرار می‌دهد تا تعرفه‌ها به صورت معقول درآید.
کد خبر: ۶۸۷۷۳۴

به گزارش ایرنا، علی فاضلی دیروز در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی اظهار کرد: اگر تعرفه واردات تلفن همراه اصلاح شود، هم قاچاق کاهش خواهد یافت و هم از طریق دریافت مالیات بر ارزش افزوده درآمد دولت افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: اکنون نواقصی در بخش خدمات و سرویس‌دهی حوزه تلفن همراه در کشور وجود دارد که باید ساختار سنتی تغییر کند و این حوزه به علم روز مجهز شود.

وی با اظهار خرسندی از تغییر رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد فعالیت اصناف گفت: با صحبت‌هایی که درروز ملی اصناف انجام شد، به نظر می‌رسد دولت به این نتیجه رسیده که در تنظیم بازار دخالت نکند و بر عملکردها نظارت داشته باشد، زیرا دولت می‌تواند زیرساخت‌ها را آماده کند و در پژوهش و دانش سرمایه‌گذاری کند.مدیر پنجمین نمایشگاه تلفن همراه و ادوات موسیقی گفت: تمام شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از مجموعه‌های معتبری هستند که از بازرسی‌های اتحادیه کشوری صنف فروشندگان دستگاه‌های صوتی و تصویری، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی برای شرکت در نمایشگاه عبور کرده‌اند.

رامین سمیع‌زاده با اشاره به حضور تمام برندهای مطرح دنیا در حوزه تلفن همراه در این نمایشگاه اظهار کرد: تلفن همراه دیگر فقط یک وسیله ارتباطی نیست و به ابزاری برای آموزش، انتقال مفاهیم علمی، پزشکی، مهندسی و حتی تجارت تبدیل شده است به صورتی که امروزه در ادامه تجارت الکترونیک شاهد تجارت ازطریق تلفن همراه هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها