با نظر ابراهیم زاده

دروازه بان استقلال کاپیتان فصل بعد پیکان شد

سرپرست تیم فوتبال پیکان از کاپیتانی سیدمهدی رحمتی دروازه بان فصل گذشته استقلال در این تیم خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۵۲۵
دروازه بان استقلال کاپیتان فصل بعد پیکان شد

به گزارش جام جم ورزشی، رضا رهقی درخصوص حضور ساموئل در تهران برای مذاکره با مسئولان پیکان اظهار داشت: او امروز به تهران آمده و از صبح جلسه‌ای با او داریم و احتمالا تا پایان امروز قراردادش را نهایی خواهیم کرد.

وی در مورد حضور میلاد نوری نیز تاکید کرد: سهمیه لیگ برتر ما با جذب ساموئل به پایان می‌رسد با توجه به اینکه میلاد نوری بازیکن آزاد به حساب می‌آید قرارداد او هم تا فردا احتمالا قطعی می‌شود و مشکلی در این بابت وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال پیکان در مورد انتخاب رحمتی به عنوان کاپیتان یادآور شد: با نظر ابراهیم‌زاده و با توجه به اینکه بازیکنان سید را دوست دارند و با او ارتباط خوبی دارند رحمتی به عنوان کاپیتان تیم انتخاب شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

رهقی در مورد اینکه گفته می‌شود مشکلاتی برای کارت معافیت سعید حلافی به وجود آمده و این بازیکن می‌تواند برای پیکان بازی کند یا خیر گفت: ما قرارداد حلافی را تمدید کردیم اما به این شرط که مشکل او برطرف شود او هم پیگیر کارهای خود هست و به مراجع ذی‌صلاح مراجعه کرده است. منتظر استعلام او هستیم تا پاسخ از سازمان نظام وظیفه بیاید.

وی در مورد اینکه آیا بازی‌های پیکان در ورزشگاه شهدای قدس برگزار می‌شود یا خیر گفت: سازمان لیگ موافقت خود را اعلام کرده است البته به این شرط که استانداردهای لازم رعایت شود. ما در این ورزشگاه تماشاگر لازم را داریم و انشاءالله در همین ورزشگاه از حریفان پذیرایی می‌کنیم.

سرپرست پیکان در مورد برگزاری تمرینات این تیم تصریح کرد: ما تمرینات خود را به صورت منظم صبح و عصر انجام می‌دهیم و قرار است روز چهارشنبه اردوی یک هفته‌ای در سرعین برگزار کنیم. فردا هم دیدار دوستانه‌ای با تیم فوتبال امید خودمان خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها