دو جوان با موتورسیکلت تندرو در یک چشم به هم زدن اقدام به قاپیدن کیف مادربزرگ ها می کردند، توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۸۷۴۴۸
سرقت کیف مادربزرگ‌ها در یک چشم به هم زدن

ظهر روز گذشته واحد گشت خودرویی کلانتری نامجو در خیابان حقوقی در حال گشت زنی بوده که مشاهده می‌کند، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی رنگ اقدام به قاپیدن کیف خانمی سالخورده کرده و به سرعت متواری شدند.

با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز ماموران آغاز و پس از 3 بار فرمان ایست با صدای بلند ماموران اقدام به شلیک 2 تیر هوایی کردند که سارقان کیف قاپ تعادل خود را از دست داده و به زمین برخورد می کنند.

با هوشیاری واحد گشت سارقان به هویت «آرمان» و «رامین» دستگیر شدند که در بازرسی از افراد دستگیر شده، 3 عدد کیف زنانه 3 عابر بانک و یک بیمه نامه سلامت و یک گوشی صورتی رنگ که به وسیله آن یکی از مالباخته ها به نام «نسترن» شناسایی و به کلانتری مراجعت و یکی از کیف‌هایی که همراه متهم بود را شناسایی و از متهمان شکایت کرد.

سرهنگ عزت الله معانی رییس کلانتری 106 نامجو با اعلام این خبر، افزود: سرانجام موتورسیکلت متهمان به پارکینگ انتقال یافت و پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهمان بنا به دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها