عرضه بسته نرم‌افزاری کلود 2014 توسط ادوب

شرکت ادوب بسته نرم افزاری کریتیو کلود خود را به روز کرد و امکانات جدیدی را به بسیاری از برنامه های خود و از جمله فوتوشاپ افزود.
کد خبر: ۶۸۷۳۹۴
عرضه بسته نرم‌افزاری کلود 2014 توسط ادوب

از جمله دیگر برنامه‌های به روز شده این مجموعه می توان به Photoshop CC، Adobe Illustrator CC، Adobe Dreamweaver CC، Adobe Premiere Pro CCو ... اشاره کرد.

ادوب همچنین قصد دارد امکانات متنوعی را به 14 برنامه همراه خود که در ارتباط با این بسته نرم افزاری هستند، بیفزاید. با این به روزرسانی هم کاربران خانگی و هم کاربران حرفه ای به طیف تازه ای از خدمات و امکانات دسترسی خواهند داشت.

ابزار تازه ای که در Photoshop CC برای عکاسان در نظر گرفته شده اضافه شده افکت‌های متنوع را به تصاویر ممکن می کند که از جمله آنها می‌توان به Focus Mask اشاره کرد که عمق سایه را در تصاویر مختلف تغییر میدهد. فیلتر Perspective Warp هم برای تنظیم چشم انداز یک بخش خاص از عکس بدون تغییر دادن دیگر قسمت ها کاربرد دارد.

برنامه های همراهی که در همین راستا برای آی پد عرضه شده اند Adobe Sketch، Adobe Line و Adobe Photoshop Mix هستند که برای استفاده بهینه از آنها یک خط کش و یک قلم دیجیتال نیز عرضه می‌کردند. بارگذاری برنامه های همراه ادوب رایگان است .

برآوردها نشان می دهد بیش از 2.3 میلیون نفر مشترک دائمی خدمات کریتیو کلود هستند که اولین بار از سال 2012 راه اندازی شده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها