مدافع تیم ملی در کنفرانس مطبوعاتی

بیک زاده: این بازی یک فرصت طلایی است

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری به سوال خبرنگاران پاسخ داد.
کد خبر: ۶۸۶۵۰۹
بیک زاده: این بازی یک فرصت طلایی است

به گزارش سایت جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هاشم بیک زاده در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین گفت: ابتدا از کروش تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیت من را به برزیل آورد تا با بدنسازی در کمپ به آمادگی برسم. به آمادگی کامل رسیده ام و بازی کردن یا نکردنم بستگی به تصمیم سرمربی تیم دارد. چه یک دقیقه، چه نود دقیقه و یا اگر اصلا بازی نکنم از صمیم قلب می‌خواهم که تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد.
وی درباره این که از وقتی قرعه به نام ایران و آرژانتین درآمده از او به عنوان کسی که باید مسی را مهار کند نام می برند،‌گفت: این یک فرصت طلایی است که برابر تیم بزرگی مانند آرژانتین بازی کند و شاید کمتر کسی از ما توقع برد داشته باشد. این مساله کار ما را راحت می‌کند و تمرکزمان بالا می‌رود. ما آرامش زیادی داریم و با شنیدن صحبت‌های کروش به وظایف‌مان عمل می‌کنیم. نتیجه دست خداست. بدون شک برگ برنده ما ایرانیانی هستند که قلب‌شان با ما و دعایشان پشت سر ماست. کی‌روش هم به عنوان مربی بزرگ برگ برنده دیگری است.
وی درپایان درباره دیدار برابر آرژانتین گفت: این بازی است که همیشه منتظرش بودیم. بازیکنان فرصت بازی با آرژانتین را با دنیا عوض نخواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها