گفت و گو با عامل اصلی حذف انگلیس از جام جهانی

سوارس: به نیمی از رویای زندگی‌ام دست یافتم

لوئیس سوارس مهاجم تیم ملی اروگوئه از موفقیتش در بازی با نگلیس گفت. او تاکید کرد که به نیمی از رویای زندگی اش دست یافته است.
کد خبر: ۶۸۶۳۲۳
سوارس: به نیمی از رویای زندگی‌ام دست یافتم

به گزارش جام جم ورزشی، ستاره گلزن تیم ملی فوتبال اروگوئه خوش درخشید، شاید اگر اغراق نباشد، با استناد به اعتراف مربیان انگیسی بشود با قطعیت نوشت: سوارس به‌تنهایی انگلیس را به زانو درآورد. گفت‌وگویش را بخوانید:

گل‌های زیبای تو انگلیس را نابود کرد، درخشش فوق‌العاده‌ای بود.

همین‌طور است، آرزوی زدن این گل‌ها را داشتم. البته باید اعتراف کنم هنوز هم باورم نشده و تصور می‌کنم همه اینها یک رویاست؛ البته رویای من بود که به واقعیت پیوسته است.

اشک ریــــختی و نتوانـستی مقابل گریه خود مقاومت کنی.

- ما به انتقادها پاسخ دادیم. برای بهبود مصدومیتم شرایط سختی را متحمل شدم. البته هم‌تیمی‌هایم هم به من کمک کردند. در آن لحظات به یاد تلاش پزشک خود افتادم که حتی بی‌خوابی می‌کشید و شب‌ها با دوستان متخصص خود درباره وضع من حرف می‌زد. او تقریبا یک ماه از زندگی خود را وقف بهبود من کرده بود.

آیا انگلیس مستحق خداحافظی با جام جهانی است؟

ما هر چه داشتیم در زمین پیاده کردیم و به انتقادهایی که بعد از بازی اول از ما می‌شد، بخوبی پاسخ دادیم. حالا زمان استراحت است و باید به خاطر این پیروزی خوشحال باشیم. انگلیس برابر ما حرفی برای گفتن نداشت، من در فوتبال جزیره بازی می‌کنم و البته فوتبال انگلیس را دوست دارم، اما انگلیس هرگز در سطح ملی به موفقیت نرسیده است و کار گروهی و هماهنگ در این تیم دیده نمی‌شود. انگلیس عالی بود و با ضعیف جلوه دادن انگلیس مخالفم، آنها عالی بودند، اما این اروگوئه بود که از آنها هم بهتر بود و نتیجه گرفت.

روز بسیار باشکوهی برای تو و همه مردم اروگوئه است.

- برای رسیدن به چنین روزی خیلی تلاش کردم. آرزویم زدن‌ این گل‌ها در جام‌جهانی بود، حس بسیار زیبایی دارم. زخمی شدم، آسیب دیدم اما ارزش داشت و حالا به رویای خود رسیده‌ام، همین که می‌دانم جمعیت قابل توجهی از مردم کشورم به من افتخار می‌کنند، برایم کافی است.

و شعار بازی اروگوئه‌ای، یعنی چه؟

یک بازی کاملا اروگوئه‌ای انجام دادیم، این یک صفت در فوتبال است و از این بعد به همه دنیا اعلام می‌کنم که اروگوئه‌ای بازی کردن یک هنر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها