روایت جالب قوچان‌نژاد از یک دیدار مهم

همه فشارها روی آرژانتین است نه ایران

رضا قوچان‌نژاد معتقد است آرژانتین فشار بیشتری روی دوش خود احساس می‌کند تا ایران.
کد خبر: ۶۸۶۰۴۶
همه فشارها روی آرژانتین است نه ایران

به گزارش جام جم ورزشی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با سایت فیفا، درباره بازی مقابل نیجریه اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. ما می‌دانستیم که آنها یک تیم قدرتی و فیزیکی هستند اما این باعث نشد که ما عملکرد خوب خودمان را در بازی ارائه ندهیم. ما به خوبی آنها را تحت فشار قرار دادیم و تاکتیک‌های ما بازی آنها را بی‌اثر کرد.

کی‌روش با تمجید از عملکرد قوچان‌نژاد در آن بازی گفته بود: ما به طور کامل بر روی بازی دفاعی و تنگ کردن فضای حریف تمرکز کرده بودیم، با این وجود قوچان‌نژاد توانست خود را در زمین حریف نگه دارد و پرس را هم به خوبی انجام دهد. من از عملکرد او خیلی خوشحالم و امیدوارم که در بازی مقابل آرژانتین بازیکنانم حمایت بیشتری از او انجام دهند.

قوچان‌نژاد در ادامه گفت: این امتیاز به ما اعتماد و ذهنیت کافی را می‌دهد که بگوییم ایران هیچ وقت اینقدر قوی نبوده است. ما دو امتیاز را از دست دادیم اما به آنچه هدفگذاری کرده بودیم، رسیدیم که بسیار مناب است. ما هم از لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ ذهنی برای بازی مقابل آرژانتین آماده‌ایم و امیدوارم که بتوانم مقابل آنها گلزنی کنم.

مهاجم تیم ملی با اشاره به اینکه آرژانتین فشار بیشتری روی دوشش حس می‌کند تا ایران، گفت: ما باید از این بازی لذت ببریم و دستورات سرمربی را در زمین پیاده کنیم. دلیلی برای باختن نداریم. آرژانتین یکی از شانس‌های اصلی کسب قهرمانی است و این نمی‌تواند در مورد ایران گفته شود به همین خاطر همه فشارها روی دوش بازیکنان این تیم است و ما باید مثل بازی با نیجریه انعطاف خود را نشان دهیم.

قوچان‌نژاد در پایان درباره شانس صعود ایران به مرحله بعد در صورت شکست مقابل آرژانتین، گفت: اینجا جام جهانی است و به هیچ وجه نمی‌توان مسائل و اتفاقات را حدس زد. در حال حاضر مهم‌ترین بازی ما برای دیدار برابر آژانتین است. باید نتیجه خوبی به دست بیاوریم و بعد از آن می‌توانیم درباره صعود هم صحبت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها