یکی از آفت‌های ازدواج اینترنتی، شک و بدگمانی است

هزار توی «شناخت»در ازدواج های اینترنتی

ازدواج اینترنتی 2 انگلیسی عاقبت خوشی نداشت

کلاهبرداری از همسر

مرد انگلیسی به اتهام کلاهبرداری از همسر خود دستگیر و به 27 ماه حبس محکوم شد. این مرد علاوه بر این‌که ماهانه هزار پوند با عناوین مختلف از همسر خود می‌گرفت تا خرج خودروها و لباس‌هایش کند، حلقه نامزدی 8000 پوندی او را نیز با فریب گرفته و فروخته بود.
کد خبر: ۶۸۵۸۸۷
کلاهبرداری از همسر

کالین جاروی بلافاصله بعد از جشن عروسی، کلاهبرداری از همسرش لتیزیا سالاریس را آغاز کرد. این مرد ماهانه هزار پوند از همسر خود می‌گرفت و هرگز پس نمی‌داد.

عروس ورشکسته، در مجموع 54 هزار پوند را با کلاهبرداری همسرش از دست داده است. کالین علاوه بر همسر خود سر کارفرما و مشتریانش نیز کلاه گذاشته بود. او اکنون به اتهام هفت فقره کلاهبرداری و یک فقره سرقت به 27 ماه زندان محکوم شده است.

کالین جاروی که مهندس مکانیک است، به مدت چهار سال از همسر خود کلاهبرداری می‌کرد تا خرج خودروهای گرانقیمتش کند. قاضی دادگاه پرونده این کلاهبردار را طوماری از بی‌صداقتی خواند.

لتیزیا با کالین در یک سایت همسریابی آنلاین آشنا شده بود و گمان می‌کرد او مرد ثروتمندی است در حالی‌که به هیچ وجه این‌گونه نبود. آنها قرار بود برای ماه عسل به شرق دور بروند اما کالین خود را به مریضی زد و گفت و باید به بیمارستان برود.

او هزینه عروسی و ماه‌عسل را از رئیس خود دریافت و بعد از آن شروع به دزدی از همسرش کرد. این مرد حلقه نامزدی همسرش را که الماس‌نشان بود، گرفت و به بهانه این‌که می‌خواهد آن را برای تمیز کردن پیش جواهرکار ببرد، به قیمت 2000 پوند فروخت سپس به شرکت بیمه مراجعه و با اعلام گم شدن حلقه، 8000 پوند دیگر هم به عنوان غرامت بیمه دریافت کرد. این مرد ماهانه از همسرش به بهانه بازپرداخت وام خانه پول می‌گرفت و آن را پس‌انداز یا خرج می‌کرد.

دادستان در این باره گفت: کالین در اوت 2012 از همسرش 2000 پوند، پول خواست اما زن موافقت نکرد. با این حال کالین در هر فرصتی که پیش می‌آمد، مبلغی از او می‌گرفت. در همین موقع بود که ماجرای حلقه نامزدی پیش آمد.

قاضی پرونده نیز درباره این پرونده گفت: هیچ مثالی برای از بین بردن اعتماد، وحشتناک‌تر از کلاهبرداری یک شوهر از همسرش نیست.

قاضی ضمن محکوم کردن متهم گفت بزرگ‌ترین جرم او خیانت به همسرش بود. وی خطاب به متهم گفت: شما زندگی مشترک خود را ویران کردید. در روز عروسی به همسرتان گفتید حالتان خوب نیست. بعد بهانه آوردید تا با او به ماه عسل نروید و درست از همان روز کلاهبرداری ازهمسر خود را شروع کردید. این غیرقابل بخشش است.

به گفته دادستانی، کالین جاروی که کارمند یک شرکت سازنده سیستم‌های گرمایشی بود، علاوه بر خودروی شرکت، به کارت‌های اعتباری تلفن و رایانه‌های شرکت نیز دسترسی داشت. کارفرمای کالین تا سال 2012 مشکلی با او نداشت اما از آن تاریخ متوجه شد او 5000 پوند با مقاصد شخصی از کارت اعتباری شرکت برداشت کرده است.

آنها برای کارمند خطاکار جریمه‌ای در نظر گرفتند و قرار شد وی هفتگی 500 پوند به شرکت بازگرداند اما او نتوانست قسط‌های خود را پرداخت کند. پس از آن شرکت متوجه شد کالین 24 هزار پوند دیگر نیز از شرکت کلاهبرداری کرده است.

او همچنین از یکی از مشتریان مبلغ 8500 پوند بابت فروش کالاهایی که هرگز تحویل نداد، دریافت کرد.

او با این پول‌ها چند خودروی لوکس خرید و یک خودرو هم به صورت اقساط خریداری کرد اما به دلیل تاخیر در پرداخت اقساط، دادگاهی شد.

کالین بعد از جر و بحثی که میان او و مدیر شرکت پیش آمد، بخشی از اموال شرکت را به فروش رساند و در مجموع 92 هزار پوند به شرکت ضرر زد.

وکیل مدافع کالین گفت موکلش اتهامات وارده را می‌پذیرد اما پشیمان است و قصد جبران دارد و حتی سهم خود را از خانه‌اش به همسرش بخشیده است.(ضمیمه تپش)

مترجم سارا لقایی
منبع: دیلی‌میل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
۰
۰
عین شوهر من . ولی وقتی بهش اعتراض كردم فقط قلدری كرد و گفت هر كاری دلت می خواد برو بكن ! برو شكایت كن !
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها