کودکان صاحب شبکه رادیویی شدند

افتتاح شبکه رادیویی «کودک» روی موج شبکه «خانواده»

شبکه رادیویی «کودک» در نیمه شعبان افتتاح شد و پخش برنامه هایش را بر روی موج اف ام ردیف 89.5 مگاهرتز برای خردسالان، کودکان و نوجوانان آغاز کرد.
کد خبر: ۶۸۵۷۳۳
افتتاح شبکه رادیویی «کودک»  روی موج شبکه «خانواده»

طاهره راستی پیشه مدیر شبکه رادیویی خانواده و سرپرست شبکه کودک و نوجوان در گفتگو با خبرنگار جام جم سیما با اعلام این خبر گفت: تا پیش از این شبکه رادیویی خانواده از ساعت 6 تا 18 برنامه هایی برای مخاطب خانواده پخش می کرد که هم اکنون 6 ساعت برنامه کودکانه نیز به جدول پخش این شبکه اضافه شده و بدین ترتیب شبکه کودک و خانواده از ساعت 18 تا 24 برنامه شنوندگان برنامه پخش می کند.

وی با بیان این که برای برنامه های کودک 3 دسته بندی در نظر گرفته شده توضیح داد: از ساعت 11 تا 12 و 30 دقیقه برای مخاطب خردسال برنامه پخش خواهیم کرد؛ از ساعت 15 تا 18 برنامه های کودک را روی آنتن می فرستیم و از ساعت 21 و 15 دقیقه تا 22 و 45 دقیقه نیز برای مخاطب نوجوان برنامه خواهیم داشت.

راستی پیشه دلیل اضافه شدن برنامه های کودک به شبکه خانواده را هم جنس بودن این برنامه ها عنوان کرد و گفت: شعار ما در این افتتاح جدید این است که «خانواده کودک را در آغوش می گیرد».

سرپرست شبکه کودک و نوجوان در ادامه افزود:کاهش فاصله و گسست نسلی والدین و فرزندان، تقویت نشاط و شادابی، ایجاد فرصت های خودباوری و تقویت روحیه امید به آینده در چارچوب اصول و خط مشی برنامه ها و سیاست های مصوب سازمان از دیگر موضوعات مورد توجه در این شبکه رادیویی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جدول برنامه های این شبکه ها به نیازهای همه گروه های سنی خردسال، کودک، نوجوان، جوان، میانسال و سالمند توجه شده و برنامه های متناسب با اقشار مختلف مخاطب در نظر گرفته شده که در زمان های مناسب پخش می شود. (جام جم سیما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها