مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت گفت : طرح توزیع سهام عدالت تاکنون شامل 45 میلیون نفر شده است و با تکمیل امور کارگران ساختمانی به 50 میلیون نفر می رسد.
کد خبر: ۶۸۵۶۱۵
سهام عدالت با کارگران ساختمانی کامل می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، داریوش پاک بین در مصاحبه با این رادیو گفت: امور توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی در استان ها تمام شده و در تهران هم در حال انجام است.

وی افزود: این طرح از دولت پیش آغاز شده است و در دولت یازدهم نیز تکمیل می شود.

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت گفت: در برخی کشورها هم این گونه طرح ها اجرا شده است اما در ایران بهترین نوع آن را اجرا کردیم.

وی از سهامداران عدالت خواست هوشیار باشید و از این دارایی ارزشمند خود که پس انداز و پشتوانه خیلی خوبی در زندگی است، حفاظت کنند.

پاک بین گفت: ارزش این سهام فقط به عرضه آن در بورس و آزادسازی خرید و فروش نیست بلکه می توان از آن برای وثیقه بانکی و حفظ ارزش دارایی نیز استفاده کرد.

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت بر ضرورت فرهنگ سازی در این باره تأکید کرد و گفت: آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت هم در دست انجام است اما باید ساز و کاری شفاف داشته باشیم و مشکلاتی جدیدی مانند انحصار و این بار در بخش غیردولتی ایجاد نکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها