دروازه‌بان استقلال بالاخره رفتنی شد

سیدمهدی رحمتی به پیکان پیوست

ماجرای پیراهن نفرین شده پرسپولیس!

پس از کناره گیری علی پروین از فوتبال هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس با پیراهن شماره هفت موفق نبوده اند. آیا این پیراهن نفرین شده است؟!
کد خبر: ۶۸۵۶۰۱
ماجرای پیراهن نفرین شده پرسپولیس!

سایت جام جم ورزشی - طی روزهای گذشته محمد عباس‌زاده اعلام کرد حالا که شماره 10 به رضا نوروزی رسیده، دوست دارد شماره 7 پرسپولیس را بر تن کند. اما گویا او از ماجرای شماره 7 در پرسپولیس آگاه نیست. مروری به نام بازیکنانی که این شماره را پوشیده‌اند نشان می‌دهد شماره 7 شاید شماره‌ای نفرین شده در پرسپولیس باشد. تا به حال شماره 7 تنها به علی پروین روی خوش نشان داده و او را اسطوره این تیم کرده است. پس از پروین، این شماره مدت‌ها بیرون ماند تا اینکه حامد کاویانپور در معدود بازی‌هایی آن را پوشید.

کاویانپور پس از فشار سنگینی که این شماره روی دوش او گذاشت و مصدومیتی کوچک، این پیراهن را از تن بیرون کرد. حمید استیلی شاگرد خلف پروین بود که با اجازه پروین این شماره را برای خود انتخاب کرد و اتفاقا پروین هم برای او آرزوی موفقیت کرد. اما خیلی زود مصدومیت سراغ استیلی را گرفت تا او که علاقه زیادی به این شماره داشت شماره 25 را به تن کند با یک علامت (+) که بین این دو عدد قرار داده بود. بعد از استیلی نوبت بادامکی بود تا پوشیدن این پیراهن و سپس مصدومیت را تجربه کند. پس از آن این شماره بیرون ماند تا افشین قطبی یک ستاره آبادانی را به پرسپولیس بیاورد و شماره 7 را به او بدهد. این بازیکن قبل از اینکه بازی‌هایش رقمی شود که قابل اعلام باشد رباط صلیبی پاره کرد و از پرسپولیس جدا شد.

شاید جالب باشد اما این شماره حتی به فرزند پروین هم رحم نکرد. محمد با مصدومیتی شدید چند وقتی از فوتبال دور بود و سپس هم مجبور به ترک پرسپولیس شد. پس از محمد پروین نوبت حمید علی عسگر بود. با وجود اینکه حسین بادامکی به علی عسگر هشدار داده بود این پیراهن را نپوشد اما او که خیلی به این شماره علاقه داشت حرف بادامکی را گوش نکرد و مصدومیتی که سراغ این بازیکن آمد. حالا علی عسگر حرف‌هایی که از بادامکی شنیده را به عباس‌زاده منتقل کرده اما مشخص نیست این مهاجم جوان و گلزن به این نصیحت‌ها گوش می‌کند یا خیر.
در هر صورت شاید باید این شماره را به ناچار به بایگانی فرستاد. شماره‌ای که پس از پروین به هیچ بازیکنی وفا نکرده و فشار سنگینی که با خود روی بازیکن وارد می‌کند، موجب مصدومیت و محو شدن بازیکنان از دنیای فوتبال را به همراه دارد.(بانک ورزش)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها