قتل فجیع دو خانواده ایرانی به دست داعش در عراق

حجت‌الاسلام سید محمدرضا بطحایی به همراه همسر باردار و فرزند خردسالش سیدمحمد علی و یک خانواده ایرانی دیگر در سامرا توسط تروریست‌های داعش به طرز فجیعی به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۶۸۴۳۸۱
قتل فجیع دو خانواده ایرانی به دست داعش در عراق

به گزارش باشگاه خبرنگاران در این رابطه رسا با خانواده این شهید مصاحبه کرده است. "حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم بطحایی"، استاد درس خارج حوزه علمیه قم در این گفتگو درباره شهادت "حجت‌الاسلام سید محمدرضا بطحائی" اظهار داشت: طلبه شهید فرزند برادرم مرحوم سید حسن بطحائی است که تقریبا ۴۲ سال سن داشت و هنگام شهادت به همراه همسر باردار و فرزند خردسالش سیدمحمد علی بود که توسط تروریست‌های داعش به طرز فجیعی به شهادت رسیدند.

استاد درس خارج حوزه درباره شخصیت طلبه شهید گفت: او طلبه‌ای باتقوا، عالم و بی‌رغبت به دنیا بود که تحصیل را از حوزه علمیه چیذر تهران شروع کرد و مدت ده سال به تدریس و تحصیل در نجف مشغول بود و پیام شهادت او مظلومیت شیعه، تفرقه انگیزی استعمار و صهیونیسم و دشمنی کشورهای مرتجع عرب با اسلام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
armin
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
۰
۰
مگه اینها نمیدونستن كه كشوری كه داشتن زندگی میكردن در حال جنگ هستش چرا به ایران بر نگشتن عقلانیت اینه كه در هر شرایطی خانوادتو به جای امن برسونی كه این فرد این كارو نكرد و نتیجه این فاجعه كشتن خانوادش شد خدا بیامرزد
عباس
Iraq
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
۰
۰
انشاالله مظلوم پیروز میشود و ظالم بدرك واصل میشود
ahmad
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
۰
۰
جناب (ص) شیعه كه هستن در ثانی شما نرو
منتظر
United Arab Emirates
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۰
۰
۰
شهادت سید بزرگوار و فرزند رسول خدا به دست این گروه كافر و پست فطرت، نشانه ادامه مظلومیت اهل بیت عصمت (ع)و شیعیان می باشد و سند معتبر و محكمی برای اثبات اوج دشمنی این گروه و رهبرانشان با اسلام ناب محمدی(ص) است.
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
۰
۰
خودكرده راتدبیرنیست،وسط این جنگ و دعوااونجامونده چیكار؟حالا خودش ماموریت داشته زن وبچه رو چرانفرستاده ایران
حسن
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
۰
۰
همین مردم عراق تو جنگ ایران جوونهای ما رو ازمون گرفتند كدوم یكی از شیعه های منطقه حال ما رو پرسیدند؟ ایا همه سربازان تو جنگ جزو حزب بعث بودند كه با ما جنگیدند؟ خیر همین مردم عراق بودند.به لطف خدا ما قدرت اول منطقه هستیم.هر وقت اومدند ایران میجنگیم.
چكامه
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۰
چرا تمام خبرها در این مورد سانسور شده با اینكه گروه داعش تمام فیلم های كشتار و قتل هاشون خودشون در سایت میگذارن چرا هیچكس در این مورد نه حرف میزنه و نه در خبرها اعلام شده و چرا حتی یك نفر از مسئولین ایران در این مورد واكنشی علیه این گروه نشون نداده یعنی دو خانواده از هموطن های ما به همین راحتی به قتل میرسن و ما اینجا ساكت نشستیم و حتی جزئیات خبر رو هم سانسور میكنیم چرا ؟؟؟؟ حالا اگه واسه یه كشور دیگه بود الان همه تو خیابونا تو تظاهرات بودن اما واسه مردم و هموطنای خودمون فقط سكوت
سیاوش و رضا از سنندج
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
۰
۰
لعنت خداوند برداعش برآنانی كه زنان و مردان و كودكان را میكشند لعنت خدا برداعش
منیژه
United States
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
۰
۰
خدا داعشو لعنت كنه كه این همه خون وخون كشی به پا میكنه
منتظرالمهدی
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
۰
۰
اللهم عجل لولیك الفرج,خداونداین روحانی بزرگواروخانواده ی مظلومشون وباشهدای كربلا محشوركنه.امیدوارم دست ماروهم روزمحشربگیرند.

نیازمندی ها