20 هزار نفر داوطلب شدند

کوفیان آماده نبرد با داعش

تیم ملی فوتبال عراق داوطلب جنگ با داعش شد

تیم ملی فوتبال عراق با اعلام داوطلبی خود در صفوف مبارزان علیه گروه تروریستی داعش خود را متعهد به دفاع از کشور و پاکسازی آن از وجود تروریست ها دانست.
کد خبر: ۶۸۴۳۷۶
تیم ملی فوتبال عراق داوطلب جنگ با داعش شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری کربلا، فدراسیون فوتبال و تیم ملی عراق اعلام کرد که ورزشکارانش در آمادگی کامل برای جنگ با دشمنان کشورشان هستند.

حکیم شاکر سرمربی تیم ملی عراق در بیانیه ای اعلام کرد: همه ورزشکاران عراقی از جمله اعضای تیم ملی فوتبال و فدراسیون این رشته ورزشی با داوطلبی خود تلاش می کنند همان گونه که در بازی های عربی و بین المللی نام عراق را ارتقا می دادند آماده اند تا از کشورشان دفاع کنند و آن را از وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

وی افزود: هر کس با فوتبال در ارتباط باشد لحظه ای از کمک به نیروهای مسلح در ریشه کنی تروریسم و بازگرداندن ثبات به کشور درنگ نمی کند.

علی عدنان یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق نیز گفت: بازیکنان تیم ملی همگی از امروز خود را سربازانی می دانند که آمادگی کاملی برای مشارکت در دفاع از سرزمین عراق و پاکسازی آن از غده های تروریسم دارند.

در همین حال، عباس وحید مدیر باشگاه بین المللی الشعب عراق گفت: ورزشکاران در صف واحد با نیروهای مسلح برای دفاع از کشور آماده اند و اعلام مرجعیت عالی دینی کشورشان برای اقبال همه عراقی ها کافی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها