یکتا ناصر درباره‌ی حضور کمرنگ خود در سریال‌های تلویزیونی گفت: همیشه فکر می‌کردم که فیلمنامه باید کامل باشد و من همه‌ی آن را بخوانم اما دیدم اگر بخواهم در شرایط درست و منطقی کار کنم باید در خانه بیکار بنشینم.
کد خبر: ۶۸۴۱۴۰
انتقاد «یکتا ناصر» از شتابزدگی سریال‌های مناسبتی

بازیگر سریال ماه رمضانی «جاده قدیم» بیان کرد: به دلیل شرایط آثار مناسبتی خیلی تمایل نداشتم در طول این سال‌ها در چنین آثاری بازی کنم چون معمولا در شرایط شتابزده ساخته می‌شوند و من به عنوان بازیگر نمی‌توانم از همه توانایی‌های خود استفاده کنم.

وی افزود: شرایط تلویزیون در حال حاضر به گونه‌ای شده که همه کارها به همین شکل است و اگر بخواهم در یک شرایط - نمی‌گویم آرمانی و ایده‌آل - ولی خیلی درست و منطقی کار کنم باید در خانه‌ام بمانم.

این بازیگر ادامه داد: یکی دیگر از دلایل اینکه مدت زمان زیادی است که در سریال بازی نکرده‌ام این بود که روی سریالی که قرار است در آن بازی کنم وسواس دارم و از بازی در کاری که فیلمنامه‌اش کامل نباشد پرهیز می‌کنم اما متأسفانه بیشتر کارهای ما به همین شکل است و من ترجیح دادم حداقل در کاری بازی کنم که مثل «جاده قدیم» به افرادی که در کنارشان هستم اطمینان داشته باشم.

ناصر همچنین خاطرنشان کرد: سابقه خوب آقای بهرامیان و جذابیت نقش من در این سریال مرا مجاب کرد که در «جاده قدیم» بازی کنم. امیدوارم روند کار به گونه‌ای باشد که هم ما از کاری که می‌کنیم راضی باشیم و هم بتوانیم بیننده‌هایمان را راضی کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در آینده او را در سریال‌های مناسبتی دیگر نیز خواهیم دید؟ گفت: خیلی قابل پیش‌بینی نیست. من ترجیح می‌دهم بیشتر از اینکه در کارهای مناسبتی حضور داشته باشم در آثاری بازی کنم که کارهای خوبی باشند و از اینکه در آنها بازی می‌کنم جلوی خودم و بیننده‌ها خجالت‌زده نشوم.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: به هر حال همه مخاطبان دوست دارند فیلم و سریال‌های خوب ببینند. به ویژه که یک کار مناسبتی باشد. شاید آثار مناسبتی برای بینندگانی که تلویزیون تماشا می‌کنند، فرصتی است تا بیشتر دیده شوند به همین دلیل حساسیت‌های بیشتر هم روی این آثار چه از نظر منتقدان و صداوسیما و چه از نظر مخاطبان وجود دارد.

/Media/Image/1392/11/16/635272123522376031.jpg

ناصر ضمن بیان اینکه مناسبت‌های ما مشخص شده هستند، درباره‌ی شتابزدگی آثار مناسبتی، عنوان کرد: شتابزدگی سیاست غلط تلویزیون است که به هر دلیلی هم که باشد باید اصلاح شود، چون دارد به همه‌مان لطمه می‌زند. ای کاش می‌توانستیم از صددرصد توانایی‌هایمان استفاده کنیم اما فکر می‌کنم با روزی 17 ، 18 ساعت کار هر چقدر هم در کار حرفه‌ای باشیم از آن شرایط آرمانی و ایده‌آل خود فاصله داریم.

او در پاسخ به پرسش دیگر مبنی بر اینکه خط قرمزهای اعمال شده از سوی سازندگان چقدر به یک اثر ضربه می‌زند؟ گفت: صداوسیما موردی را به عنوان خط قرمز تعریف نمی‌کند؛ در خیلی از مواقع سلایق مطرح است و ربطی به خط قرمزها ندارد. بیشتر کسانی که در تلویزیون و سینما کار می‌کنند همه‌ی خط قرمز‌ها، اصول و شرایط را می‌شناسند اما در بسیاری از موارد سلایق افراد با هم فرق دارد.

این بازیگر ادامه داد: مثلا اگر یک اثر در زمان یک مدیر اشکال داشته باشد در زمان مدیر دیگری همان اثر نه تنها ایراد ندارد بلکه پخش هم می‌شود. اصولا ما با جامعه‌ای مواجه هستیم که همه افراد حق دارند که همه چیز بهشان بربخورد و این، کار را خیلی سخت می‌کند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها