نخست وزیر عراق در کنار ضریح مطهر امام حسن عسکری:

عملیات بزرگ علیه داعش چند ساعت دیگر آغاز می شود

نخست وزیر عراق اعلام کرد که مبدا عملیات گسترده ارتش عراق برای آزادسازی مناطق باقیمانده عراق از سیطره داعش از مبدا شهر سامرا خواهد بود؛ جایی که ده ها هزار داوطلب از سرتاسر عراق برای ریشه کنی گروه های تروریستی تجمع کرده اند.وی خطاب به داعش گفت: چند ساعتی بیشتر نخواهد گذشت که گروه های داوطلب به سراغ شما می آیند.
کد خبر: ۶۸۳۸۹۸
عملیات بزرگ علیه داعش چند ساعت دیگر آغاز می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه رسانه ای عراق، نوری المالکی نخست وزیر عراق اعلام کرد که نقطه شروع عملیات بزرگ نظامی برای آزادی مناطق تحت اشغال داعش در صلاح الدین، نینوا و سایر مناطق شهر سامرا خواهد بود.

این اعلام نوری المالکی در حالی انجام می شود که ده ها هزار نفر از داوطلبان مبارزه با گروه تروریستی داعش در لبیک به فتوای جهاد علمای شیعه و سنی در این شهر تجمع کرده اند.

المالکی در سخنرانی در جمع مسئولان امنیتی، افسران و سربازان عراقی در سامرا گفت: این آخر خط نیست، سامرا ایستگاه تجمع و گردهم آیی است و عملیات آزادسازی همه مناطق از سرزمین دو امام عسکری (علیهم السلام) آغاز خواهد شد.

نخست وزیر عراق در اشاره به پیشروی های غیر قابل انتظار داعش گفت: آنچه رخ داد حاصل کمبود سلاح نبود بلکه نتیجه توطئه و فریب بود.

نوری مالکی ضمن تهدید کسانی که موقعیت های خود را ترک کرده و شهرهای عراق را به دست تروریست ها سپرده اند، خطاب به عناصر داعش گفت: چند ساعتی بیشتر نخواهد گذشت که گروه های داوطلب به سراغ شما می آیند.

وی در ادامه با تاکید بر این که مراجع عظام و علمای اهل تسنن در حمایت از کشور و مردم فتوا صادر کرده اند؛ خطاب به ملت عراق گفت: به حرف کسانی که قصد تفرقه افکنی میان اهل تسنن و تشیع را دارند، گوش ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شیعه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
۰
۰
از خدا میخواهیم به حرمت این دو امام معصوم شما را در مبارزه علیه داعش پیروز گرداند

نیازمندی ها