این سریال پلیسی به موضوعات اجتماعی و خانوادگی که فراگیر است، می‌پردازد

«زخم» از امشب در شبکه 3

کارگردان «هوش سیاه» به سراغ تروریست‌های اسرائیل می‌رود

مسعود آب پرور به سفارش بنیاد روایت بعد از سریال «زخم» به سراغ کار بر روی سریال «کایدون» می رود.
کد خبر: ۶۸۳۷۴۶
کارگردان «هوش سیاه» به سراغ تروریست‌های اسرائیل می‌رود

در حالی که این روزها مسعود آب پرور درگیر ساخت سریال "زخم" به تهیه کنندگی محسن علی اکبری است قرار است بلافاصله پس از پایان این سریال، سریال جدیدی را شروع کند که به قول خودش می‌تواند طرفداران اکشن را در ایران غافلگیر کند.

این سریال «کایدون» نام دارد و قرار است فاز اول آن در 26 قسمت به تهیه کنندگی محمد صنعتی و به سفارش بنیاد روایت ساخته شود. نگارش فیلمنامه این سریال را مدتی است امیر حسین جهددوست آغاز کرده و قرار است مهرداد سالم به عنوان مشاور آی‌.تی در این سریال در کنار تیم تولید مجموعه قرار بگیرد، ایده اولیه سریال هم متعلق به سالم است.

داستان این سریال درباره مجموعه کایدون است، مجموعه‌ای که در سازمان امنیتی اسرائیل به عنوان واحد ضد ایران مشغول فعالیت است، فعالیت‌های هسته‌ای و شهدای هسته‌ای هم موضوع اصلی داستان‌های روایت شده در این سریال خواهد بود.

اما آب پرور در تعریفش از این سریال می‌گوید: « انتظارتان از سریال هوش سیاه 1 و 2 هرچه بود در این سریال می‌توانید سه‌برابرش را انتظار داشته‌باشید. فوق‌ا‌لعاده کار پر کشش، جذاب و با تکنولوژی ساخت بالا است.» حالا باید منتظر ماند و دید دستپخت جدید کارگردانی که امتحان خود را در ساخت سریال‌های اکشن پس داده چگونه خواهد بود. (صبا آنلاین)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها