اعضای جدید هفدهمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشخص شدند. فریدون عموزاده خلیلی بار دیگر به انجمن برگشت و با کسب بالاترین رای ریاست هیات مدیره این نهاد صنفی را برعهده گرفت.
کد خبر: ۶۸۳۳۸۶
هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان مشخص شدند

عصر روز پنج شنبه، 22 خرداد، اعضای جدید هفدهمین مجمع عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان،با حضور جمع کثیری از دست اندرکاران حوزه کودک در محل این انجمن انتخاب و معرفی شدند.

در این مراسم، یازده نفر از اعضای پیشین انجمن برای راهیابی به ترکیب هیات مدیره کاندید شدند که پس از رای گیری نویسندگانی چون فریدون عموزاده خلیلی با کسب 107 رای، محمود برآبادی با کسب 93 رای، جعفر توزنده جانی با کسب 92 رای، معصومه انصاریان با کسب 88 رای، حدیث لزر غلامی با کسب 71 رای، جمال الدین اکرمی با کسب 71 رای و حسین شیخ الاسلامی با کسب 71 را ی به عنوان هیات مدیره فعالیت خود را شروع کردند.

نویسندگانی چون نوید سید علی اکبر با کسب 48 رای به عنوان عضو اول علی البدل، عزت الله الوندی با کسب 46 رای به عنوان نفر دوم علی البدل و لاله جعفری با کسب 36 را ی به عنوان نفر سوم علی البدل برگزیده شدند.

در ادامه این مراسم نویسندگانی چون مصطفی خرامان و نلی محجوب هرکدام با کسب 89 رای و مهدی طهوری با 73 رای توانستند به عنوان بازرسان انجمن به رسمیت شناخته شوند و نویسندگانی چون مهدی رجبی با کسب 46 رای و منیژه اسلامی با کسب 36 رای به عنوان اعضای اول و دوم کمیته بازرسی این انجمن آغاز به کار کردند.

محسن هجری، دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان ضمن ارائه‌ گزارش فعالیت‌های انجمن در سال 92 گفت: توجه انجمن در سال گذشته، بر فعالیت‌های صنفی نویسندگان و مسائلی مانند بیمه‌ نویسندگان، مالیات، شارژ الکترونیکی کارت‌ کتاب و... معطوف بوده است. در انجمن هیچ مرزبندی ایدئولوژیک، حزبی و سیاسی وجود نداشت و هر عضوی هر نیازی که داشت، انجمن خود را مکلف می‌دید آن را حل کند.

وی افزود: در این سال‌ها هیئت‌مدیره‌ مختلف سعی کردند کاری انجام دهند. بعضی می‌پرسند انجمن برای ما چه کرده است. انجمن خود ما هستیم که بارش را به دوش می‌کشیم. اگر می‌خواهیم راحت‌تر و روان‌تر بچرخد، باید بار آن را بر دوش بکشیم.

دبیر انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در بخشی از صحبت‌هایش با گلایه از شارژ نشدن کارت الکترونیکی کتاب در نمایشگاه کتاب گفت: رییس‌جمهور و وزیر ارشاد بر اساس مواضع انتخاباتی‌شان عمل کنند و از انجمن‌های صنفی حمایت کنند. به انجمن‌ها به عنوان کارگزار سیاست‌هایشان نگاه نکنند و همکاری با نهادهای مدنی را در دستور کار خود قرار دهند.

هجری افزود: نقد انجمن با اتکا به این گزارش مکتوب امکان‌پذیر است. از اعضا می‌خواهیم که این گزارش را مطاله کنند و براساس کارهای انجام شده و انجام نشده قضاوت کنند.

سپس جعفر توزنده‌جانی، خزانه‌دار انجمن با تشکر از اعتماد اعضا در دو سال گذشته گزارش مالی سال گذشته و بودجه‌ی پیشنهادی سال 93 را ارائه کرد. در این بودجه حق‌ عضویت سال آینده مانند سال گذشته 50 هزار تومان پیشنهاد شد.

مصطفی خرامان به نمایندگی از گروه بازرسان انجمن صحت اسناد و دفاتر را اعلام کرد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها