معرفی کامل تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل

آلمان؛ یوگی و دوستان

جام جم ورزشی: ژرمن‌ها با نبوغ مربی خوش‌لباس‌شان، می‌خواهند در قلب فوتبال آمریکای جنوبی، از حیثیت فوتبال قاره سبز دفاع کنند.
کد خبر: ۶۸۳۲۱۰
آلمان؛ یوگی و دوستان

آلمان کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال، دانمارک و دریای بالتیک، از شرق با لهستان و جمهوری چک، از جنوب با اتریش و سوئیس و از غرب با فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند مرز دارد. مساحت آن ۳۵۷۱۲۱٫۴۱ کیلومتر مربع است و با ۸۲ میلیون نفر، پرجمعیت‌ترین کشور اروپا است.

آلمان یکی از قدیمی ترین کشورها در قازه سبز است که اولین حضور جامعهٔ انسانی در سرزمین آلمان به ۵۰۰ هزار سال پیش و انسان‌های نئاندرتال بازمی‌گردد. پس از جنگ‌جهانی دوم، کشور آلمان، به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شد، تا در سال ۱۹۹۰ آلمان غربی و شرقی متحد گشته و جمهوری فدرال آلمان را تشکیل دهند. آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده یوآخیم گاوک رئیس جمهور و آنگلا مرکل صدراعظم این کشور هستند.

آلمان دارای ۱۶ ایالت است و این ایالت‌ها می‌توانند در برخی مسایل مستقل عمل کنند. آلمان هم اکنون یکی از صنعتی‌ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا، موتور اقتصادیِ حوزهٔ پولیِ یورو محسوب می‌شود. آلمان چهارمین کشور جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است و بزرگترین صادر کننده کالا (از نظر درآمد) و دومین کشور واردکننده کالا در جهان است.

جمهوری فدرال آلمان هم‌اکنون یکی از اعضای سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج بوده و از بنیانگذاران اتحادیه اروپا است. آلمانی ها در ورزش هم یکی از پیشتازان هستند.

آلمان یکی از ۳ کشور قدرتمند در فوتبال هست که دارای ۳ قهرمانی در جهان (۱۹۹۰-۱۹۷۴-۱۹۵۴) و ۳ قهرمانی در اروپا (۱۹۹۶-۱۹۸۰-۱۹۷۲) می باشد. همچنین این تیم ۴بار نایب قهرمان جهان و ۳ نایب قهرمانی در اروپا را داراست و به دفعات متعدد مقام سوم و چهارم را کسب کرده است. تیم ملی آلمان شرقی یک بار در سال ۱۹۷۶ موفق به اخذ مدال طلا در المپیک مونترال شد. آلمان تنها کشوری است که در هر رده مردان و زنان موفق به قهرمانی در جام جهانی فوتبال شده است. آلمان در گروه G با تیم های پرتغال، غنا و آمریکا همگروه است.

ستاره: فوتبال آلمان با نام «مولر» پیوندی ابدی دارد. از گرد مولر بمب افکن گرفته تا اندی مولر مهندس و حالا نوبت به توماس مولر رسیده. ستاره ای که به نظر ترکیبی از گرد و اندی است. مولر همان اندازه که همانند بمب افکن سابق آلمان ها شم گلزنی دارد، همانند مهندس خط هافبک دهه 90 ژرمن از ظرافت و خلاقیت برخوردار است و همین سبب شده تا یک مهره کلیدی در ترکیب ژرمن ها باشد. ستاره ای که ردپایش در موفقیت های اخیر آلمان غیر قابل انکار است.

نیمکت: یواخیم لو مشهور به یوگی ژرمن ها در دوران بازیگری چندان چهره سرشناسی نبود اما در عرصه مربیگری یک ستاره به تمام معناست. یک مربی متفکر و تئوریسین که از هنگامه جام جهانی 2006 در کادر فنی آلمان ها چهر شد. زمانی که به عنوان دست راست کلینزمن نقش اصلی و بازیگردان تیم پرشور و دوست داشتنی آلمان ها محسوب می شد و بعد از کلینزی نفر اول شد. یوگی در تمام این سالها از آلمان یک تیم متفاوت و پرشور ساخته کهبا کلیشه های رایج قبلی تفاوتی آشکار دارد.

نحوه صعود: تیم اول گروه C اروپا؛ با 9 برد، یک تساوی و بدون باخت و 28 امتیاز به عنوان تیم اول گروه C اروپا به جام جهانی راه یافت.

حضور در جام جهانی: 18 دوره/ بهترین عملکرد: قهرمانی (1954، 1974، 1990)

لیست بازیکنان

دروازه‌بانان: مانوئل نویر (بایرن مونیخ)، رومن وایدنفلر (بوروسیا دروتموند) و ران روبرت زیلر (هانوفر)
مدافعان: کوین گروس کروتس (دورتموند)، فیلیپ لام (بایرن‌مونیخ)، ژروم بواتنگ (بایرن‌مونیخ)، پرمرته‌ساکر (آرسنال)، مت هوملس (بوروسیا دورتموند)، مارسل اشملتسر (بوروسیا دروتموند)، بندیکت هوودس (شالکه)، مارسل یانسن (هامبورگ)، اریک دورم (دورتموند) و مصطفی شوکودران (سامپدوریا)
هافبک‌ها: ماتیاس گنتر (فرایبورگ)، تونی کروس (بایرن‌مونیخ)، لئون گورتسکا (شالکه)، ماریو گوتسه (بایرن‌مونیخ)، مارکو رویس (بوروسیا دورتموند)، آندره شورله (چلسی)، مسوت اوزیل (آرسنال)، ژولین دراکسلر (شالکه)، مکس مایر (شالکه)، سامی خدیرا (رئال مادرید)، آندره هان (آوگسبورگ)، باستین شوآین اشتایگر (بایرن‌مونیخ)، توماس مولر (بایرن‌مونیخ)
مهاجمان: لوکاس پودولسکی (آرسنال)، میرسلاو کلوزه (لاتزیو) و کوین فولاند (هوفنهایم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
۰
۰
رویس مصدومه به جام جهانی هم نمیرسه .... ولی تو لیست زدیدش

نیازمندی ها