تهیه‌کننده مجموعه پرطرفدار «کلاه قرمزی» جزئیات قسمت مربوط به جام‌جهانی و توزیع آن پس از پخش در تلویزیون در شبکه نمایش خانگی را اعلام کرد و از پخش یک قسمت دیگر ویژه عید نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۲۹۷۵
«کلاه قرمزی» شاد را فردا شب ببینید

حمید مدرسی تهیه‌کننده مجموعه «کلاه قرمزی» گفت: اخیرا پوستر قسمت مربوط به جام جهانی «کلاه قرمزی» را با حضور عوامل رونمایی کردیم و شب جمعه 30 خرداد نیز با توجه به جدول پخش شبکه دو، شاهد پخش این قسمت در تلویزیون خواهیم بود.

وی افزود: همچنین این قسمت پس از پخش در شبکه دو، در اوایل تیرماه از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

تهیه‌کننده «کلاه قرمزی» درباره ماجرای این قسمت از این مجموعه دوست داشتنی اظهار کرد: در این قسمت فامیل دور تصمیم می‌گیرد برای تماشای بازی‌های جام جهانی به برزیل برود و از همین رو دنبال تهیه‌ بلیت است. در همین راستا اتفاقاتی می‌افتد که آقای مجری را به دردسر می‌اندازد.

مدرسی با اشاره به آغاز پخش تیزر این قسمت از «کلاه قرمزی» گفت: مردم منتظر پخش یک قسمت شاد و مفرح و فوتبالی در 30 خرداد باشند. همچنین فردا شب پنجشنبه 22 خرداد نیز به مناسبت نیمه شعبان یک قسمت بسیار شاد از «کلاه قرمزی» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

مجموعه «کلاه قرمزی» به تهیه‌کنندگی حمید مدرسی و کارگردانی ایرج طهماسب سال‌ها است در نوروز و اعیاد مختلف به خانه خانواده‌های ایرانی می‌آیند.

در نوروز امسال چند شخصیت عروسکی جدید به نام‌های عزیزم ببخشید، دیبی و بچه فامیل دور به این مجموعه اضافه شدند.

دنیا فنی‌زاده، مرضیه محبوب، امیر سلطان احمدی، بنفشه صمدی و محمد لقمانیان از جمله عروسک‌ گردان‌های این مجموعه هستند و هنرمندانی چون حمید جبلی، محمدرضا هدایتی، بنفشه صمدی، بهادر مالکی، محمد بحرانی و کاظم سیاحی صداپیشگی شخصیت‌ها را بر عهده دارند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها