از آزار و اذیت خانواده تا مجروح کردن بی‌ر‌حمانه قربانیان

«گانگستر‌های مخوف» دستگیر شدند

پلیس آگاهی اصفهان توانست با دستگیری اعضای باند مخوف گانگستر در ایران به سرقت‌های سریالی و مسلحانه بر علیه مسافران استان‌های مختلف کشور از جمله تهران بزرگ پایان دهد.
کد خبر: ۶۸۲۴۹۵
«گانگستر‌های مخوف» دستگیر شدند

سرهنگ ستار خسروی رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در پی وقوع سه فقره سرقت مسلحانه سریالی و با فاصله یک ساعته در محور کاشان – قم اقدامات تخصصی کارآگاهان در پلیس آگاهی استان اصفهان آغاز و با توجه به نوع سرقت‌ها که بسیار با خشونت صورت گرفته بود، پیگیری با هماهنگی مقامات قضایی آغاز شد.

وی افزود: در این سرقت‌ها،‌ سارقان به مسافرانی که در حاشیه اتوبان در حال استراحت بودند حمله و با ایجاد رعب و وحشت، اذیت و آزار،‌ ضرب و شتم و شلیک تیر توسط سلاح که منجر به مجروحیت دو نفر از اعضای خانواده‌ها شده بود، اقدام به سرقت وجوه نقد و طلاجات افراد کرده و از محل متواری شده بودند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: نهایتا بعد از دو ماه کار منسجم،‌ اعضای این باند شناسایی و در سه عملیات هم زمان در تهران بزرگ و شرق تهران دستگیر شدند.

سرهنگ خسروی افزود: اعضای این باند در شهرستان‌های استان‌های تهران،‌ کرمانشاه، سمنان، قم،‌ اصفهان و تهران بزرگ سرقت‌های بی‌رحمانه سریالی را مرتکب شدند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه این افراد دارای سابقه بوده و یکی از این افراد در حال مرخصی از زندان اقدام به سرقت می‌کرده،‌ افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان شش قبضه سلاح کمری و شکاری به همراه مهمات مربوطه شامل 69 عدد فشنگ کلت کمری و 100 عدد فشنگ سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

وی گفت: متهمان به 30 فقره سرقت مسلحانه در شهر‌های مذکور اعتراف کردند که در 13 فقره از این سرقت‌ها با سلاح به طرف قربانیان خودشان شلیک کرده بودند که منجر به مجروحیت سه تن از مالباختگان شده بود و این باند به «گانگسترها» معروف بودند و ‌نهایت خشونت را در سرقت‌ها از خود نشان می ‌دادند.

سرهنگ خسروی افزود: اعضای این باند علاوه بر سرقت‌های مسلحانه در خرید و فروش سلاح و مهمات فعالیت گسترده‌ای داشتند و در حال برنامه ریزی برای سرقت یک طلافروشی در تهران بودند که دستگیر شدند.

تحقیقات از متهمان کماکان توسط پلیس آگاهی اصفهان ادامه دارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها