مهاجم استقلال ماندنی شد

شرط عجیب محمد قاضی برای قلعه نویی!

روند تیم ملی والیبال رو به رشد است

محمودی: با حمایت مردم بهترین نتایج را می‌گیریم

ملی‌پوش والیبال ایران با اشاره به شرایط خوب تیم ملی گفت: روند روبه رشدی در تیم لمی ایجاد شده و انشالله با حمایت مردم در دیدارهای خانگی شاهد عملکردی درخشان و نتایج خوب از تیم ملی والیبال ایران خواهیم بود.
کد خبر: ۶۸۲۴۸۰
محمودی: با حمایت مردم بهترین نتایج را می‌گیریم


تیم ملی والیبال ایران پس از عملکرد خوب در برزیل و کسب پیروزی سه بر صفر برابر این حریف حالا برای دو دیدار خانگی برابر همین تیم آماده می‌شود. شاگردان اسلوبودان کواچ که گام به گام روندی رو به رشد طی کردند و حالا به تیمی قدرتمند تبدیل شده‌اند در چند دیدار پیش‌روی خود میزبان هستند و باید در سالن 12 هزار نفری آزادی به میدان بروند. حالا والیبالیست‌ها با حمایت هوادارن خود آماده رقابت می‌شوند و به دنبال رسیدن به نتایج قابل قبول هستند. شهرام محمودی ملی‌پوش والیبال ایران که در دیدار برابر برزیل جزو مهره‌های کلیدی بود نیز حضور تماشاگران را باعث دلگرمی و افزایش قدرت والیبال ایران می‌داند. وی پس از بازگشت به ایران در گفت و گویی با خبرنگار SBF از شرایط کنونی تیم ملی و دیدارهای پیش‌رو صحبت کرد.

*پس از دو مسابقه خارج از خانه برابر برزیل دیدارهای خانگی را چطور می‌بینید؟

خب بازی‌های ابتدایی ما دشوار بود و با تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم. باید زمان می‌گذشت تا به هماهنگی کامل برسیم که بالاخره در دیدارهای برزیل خیلی خوب کار کردیم و توانستیم با کم کردن اشتباه‌های تیم به بهترین شکل برابر حریف به میدان برویم. خدا را شکر که در دیدار آخر هم توانستیم با قدرت برزیل را شکست دهیم و به بردی شیرین دست پیدا کنیم. حالا باید آماده شویم برای دیدارهای خانگی که مطمئنا شرایطی بسیار سخت‌تر دارد. مسابقه‌های خانگی تفاوت دارد. ابتدا اینکه ما با حمایت پرشور تماشاگرانمان وارد میدان می‌شویم که این باعث بالا رفتن آمادگی روانی تیم می‌شود و به ما اعتماد به نفس می‌دهد. از طرف دیگر شک نکنید برزیل با قدرت و انگیزه بالایی به تهران می‌آید و می‌خواهد همه چیز را جبران کند. با این شرایط باید با هوشیاری و تمرکز بالایی به مصاف این تیم برویم.

*با این حال اعتماد به نفس ایران بالاتر از برزیل خواهد بود.

بله شک نکنید. ما در برزیل این تیم را شکست دادیم و حالا در خانه و با حمایت والیبال دوستان وارد میدان می‌شویم. انگیزه و اعتماد به نفس ما بالا است و برای برد و گرفتن تمامی امتیازها مبارزه می‌کنیم اما خب حریف برزیل است و نباید آنها را دست کم بگیریم. ما در این مدت عملکرد خودمان را آنالیز می‌کنیم و با از بین بردن تمامی نقاط ضعف سعی می‌کنیم آماده‌تر از همیشه به مصاف حریفان برویم.

*دیدارهای دیگر را چطور می‌بینید؟

ابتدا تمرکز ما بر روی دیدار برابر برزیل است. با این حال همه حریفان ما قدرتمند و آماده اند و برای برد به ایران می‌آیند. تمام سعی و هدف ما این است که بتوانیم ابتدا عملکردی قابل قبول داشته باشیم و سپس نتیجه بگیریم. ما به حمایت مردم نیاز داریم تا انشالله بتوانیم در این دیدارهای خانگی پیش‌رو بهترین نتایج را کسب کنیم.

*وضعیت تیم ملی از نظر فنی و روانی چطور است؟

خب ما به زمان نیاز داشتیم تا بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم. این روند رو به رشد نیز ادامه خواهد داشت و باید با تمرین‌های بیشتر و بهتر رشد کنیم. تغییراتی در تیم وجود داشته که با گذر زمان و بازی‌های پیاپی هماهنگی لازم ایجاد می‌شود. مطمئنا در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش والیبالیست‌ها و نتایج خوب خواهیم بود.(خانواده بزرگ ورزش )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها