فرمانده نیروی انتظامی جمهوری سلامی ایران به مناسبت نیمه شعبان از ترخیص خودرو و موتورسیکلت هایی خبر داد که منع قضایی ندارند.
کد خبر: ۶۸۲۴۵۹
ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در نیمه شعبان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه سی وسومین مراسم دانش آموختگی دانشگاه علوم انتظامی امین در جمع خبرنگاران گفت: حدود 850 نفر از دانشجویان این دانشگاه امروز فارغ التحصیل شدند و در جشن دانش آموختگی شرکت کردند و در واحدهای خدمتی حاضر می شوند.

وی افزود: این افراد در رسته های مختلف مثل یگان ویژه، مرزبانی، اطلاعات، آگاهی و اداری، متناسب با تحصیلات و آموزش های تخصصی و حرفه ای که فراگرفته اند در واحدهای خود در نقاط مختلف کشور توزیع می شوند همچنین هزار و 150 نفر سردوشی بگیر نیز امروز لباس خدمت را به تن کردند و آموزش های آنها به صورت رسمی آغاز شد.

فرمانده ناجا گفت: فارغ التحصیلان ما دو گروه هستند، دسته ای از فارغ التحصیلان دانشگاه های بیرون می باشند که قریب یک سال در دانشگاه آموزش های تخصصی را طی کرده و در رشته های مرتبط با ماموریت های ناجا جذب شدند، گروه دوم نیز از ابتدای دیپلم جذب دانشگاه و امروز در مقطع کاردانی و کارشناسی فارغ التحصیل شدند.

سردار احمدی مقدم افزود: رویکرد ناجا جذب فارغ التحصیلان دانشگاه های بیرون است که از امکانات کشور برای آنان هزینه شده که امسال و سال آینده این مهم در دستور کار ما قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین در خصوص مراسم نیمه شعبان نیز گفت: همه مردم در این جشن و مراسم معنوی شرکت کرده و دلها متوجه یک نقطه آرمانی و ارزشی است و در این روز هنجار شکنی نداریم اما ترافیک خواهیم داشت و ممکن است برخی رفتارها تند و منجر به مزاحمت و سد معبر شود و برخی از افراد نیز رفتارهای سوئی داشته باشند که نیرو با همکاری خود مردم امنیت و آرامش را ایجاد می کند امیدواریم هیچ مسئله و حادثه ای نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه نیمه شعبان یکی از بزرگترین جشن های ایرانیان و شیعیان است، افزود: به مناسبت ماه شعبان به راهنمایی و رانندگی توصیه می کنیم تسهیلاتی برای مردم قائل شوند و خودرو و موتورسیکلت های توفیفی که منع قضایی ندارند، بتوانیم برای آنان تسهیلاتی قائل شویم تا ترخیص شوند.

فرمانده ناجا گفت: از همین پنج شنبه در اماکن رفاهی و هتل ها تخفیفات و تسهیلاتی برای کارکنان و بازنشستگان و خانواده های آنان پیش بینی کردیم که اجرا می شود تا این عزیزان از خدمات بهتری برای آسایش خود و خانواده هایشان استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها