دکتر بهزاد نوشادی مربی بدنساز تیم نفت تهران برای ادامه همکاری با این تیم به توافق رسید ، اما در فردای آن به تیم سایپا پیوست .
کد خبر: ۶۸۲۰۲۰
کار غیر حرفه ای مربی بدنساز فوتبال

به گزارش جام جم ورزشی ، این بدنساز که در تیم نفت تهران فصل موفقی را پشت سر گذاشت و یقینا یکی از دلایل موفقیت نفت در لیگ سیزدهم به کار بدنسازی خوب او بر می گردد ، چند روز پیش با مسوولان باشگاه نفت سر میز مذاکره نشست و پس از توافق طرفین ، خبر ادامه همکاری دکتر بهزاد نوشادی با تیم فوتبال نفت تهران نیز روی سایت این باشگاه قرار گرفت . اما بر خلاف عرف حرفه ای و در اقدامی سئوال برانگیز این مربی بدنساز در فردای آن ضمن گفت و گو با مسوولان باشگاه سایپا و مجید جلالی سرمربی جدید تیم سایپا ریال زیر تمام قول و قرارهای خود زد و بعنوان مربی بدنساز به این تیم پیوست .

بی شک این کار نه تنها برای دکتر نوشادی خوب نیست ، به لحاظ حرفه ای نیز نمی تواند اقدامی پذیرفته شده باشد . به هر حال و با توجه به اینکه سازمان لیگ به باشگاهها تاکید کرده پس از توافق با هر بازیکن و مربی ، خبر آن را روی سایت خود قرار دهند و باشگاه نفت نیز در رابطه با همکاری جدید با دکتر نوشادی این کار را انجام داده ، باید دید قضیه به کجا خواهد انجامید . آیا نفت از حق خود می گذرد یا با شکایت به سازمان لیگ ، از طریق مجاری رسمی ، موضوع را پی می گیرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۱
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
مرسی خیلی خوب بود
واحدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
نوشادی اگر موفق بوده بخاطر شرایط ایده آل و وجود بازیكنانی بوده كه پیش از گل محمدی در تیم نفت یا حضور داشتن و یا جذب شدند. از نوشادی چنین كار غیره حرفه ای و غیر اخلاقی بعید است از سوی د یگر جلالی و سایپا نباید با نوشادی وارد مذاكره می شدند كار كار كاملا غلطی بوده ،هم سایپا و جلالی همچنین نوشادی مقصر ند و حق با نفتی ها است و محكوم اند
اسكندری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
اول مجید جلالی اخلاقمدار مقصر اصلی است دوم سایپا و دوباره اول نوشادی هر سه كار غیر اخلاقی كردند باید ریشه چنین كارهای خلاف عرف حرفه ای سوزانده شود حق با باشگاه نفت است و نوشادی باید فعالیت خود را در نفت ادامه دهد.
فاتحی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
قدیما اخلاقمداری و لوطی گری و پهلوانی حاكم ورزش و فوتبال بود امروز نقش پول اساس كار مدیران و مربیان و بازیكنان شده نوشادی و مجد جلالی و سایپا همه موارد ذكر شده را زیر پا با این اتفاق بد زیر پاهایشان لهه و لگرد مال كردند فاتحه اخلاق فاتحه پهلوانی
قوی دل
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
بعضی از مربیان خوب نقش مربیان اخلاقمدار را بازی می كنند نوشادی و جلالی و حتی سایپا نقش بازی می كنند پول بیشتر زندگی بهتر حتی با زیر قول و قرار گذاشتن و تعهد نداشتن به امضا خود مجید جلالی شما كه دم از اخلاق و حرفه ای گری هی می زنی آن هم در رسانه ملی چرا؟
فكری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
پول همه چیز مربیان است حتی نوشادی و جلالی حق با نفت است
رفتاری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
مجید جلالی تاسف نوشادی تاسف سایپا تاسف
بهروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
خوبه كه قنبرزاده بر علیه نوشادی و جلالی و سایپا بیانیه صادر نكرده تعجب نكردید من كه تعجب كردم
خانبره
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
جلالی و سایپا اگر دانسته با نوشادی قرارداد بسته اند باید فاتحه اخلاقمداری را خواند تاسف وباز تاسف
دایی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
آقای نوشادی پول برایتان مثل اینكه بیش از تعهد و اخلاق ارزش دارد .
بی نام
United States
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
۰
۰
نوشادی شما را اینجوری نمی شناختیم و دست آخر سایپا شما چرا

نیازمندی ها