روند تیم ملی والیبال رو به رشد است

محمودی: با حمایت مردم بهترین نتایج را می‌گیریم

کد خبر: ۶۸۱۵۴۰
ستاره های که درخشیدند / محمودی و میرزاجانپور در اوج

به گزارش تحریریه ایروالی جام جم ورزشی، تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهاننی 2014 حماسه ی بزرگی را رقم زد و توانست پر افتخارترین تیم لیگ جهانی و قهرمانی جهان و قهرمان المپیک را شکست دهد تا حماسه ای عظیم توسط سرو قامتان ملی ایران به وجود آید.

شهرام محمودی ستاره ای که در جام باشگاه های آسیا به عنوان باارزش ترین بازیکن انتخاب شده بود این بار به جای امیر غفور در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و توانست در سه بازی متوالی امتیاز آورترین بازیکن ایران در مقابل برزیل و ایتالیا باشد.

شهرام محمودی سال 2012 به تیم ملی دعوت شد و رفته رفته توانست به پختگی کاملی دست یابد و به قول ورزشی ها یک بازیکن شش دانگ شود. کواچ در دو بازی متوالی مقابل ایتالیا از دیگر دریافت کننده ها استفاده کرد اما مقابل برزیل از یار نیمکت نشین تیم ملی استفاده کرد و جواب این اعتماد را نیز گرفت. مجتبی میرزاجانپور که او هم برای اولین بار توسط ولاسکو به تیم ملی والیبال دعوت شده بود در جام بزرگ قهرمانان جهان 2014 بازی های قابل توجه ای به نمایش گذاشت. اما این بار میرزاجانپور مقابل تاپ ترین بازیکن های جهان در لیگ جهانی 2014 فوق العاده ظاهر شد و در دو بازی پیاپی بعد از محمودی امتیاز آورترین بازیکن تیم ملی لقب گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها